سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

بوی بد ناشی از سرریز شدن فاضلاب در محدوده میدان دریاچه موجب دردسرهای زیست‌محیطی شده است.

فاظلاب

دبیر شورایاری محله دریاچه در این‌باره می‌گوید: «حدود یک سال پیش با شکایت شهروندان مبنی بر انتشار بوی بد در نزدیکی فروشگاه اتکا، در بازدیدی که از محدوده بیابانی اطراف میدان دریاچه داشتم، متوجه بوی بسیار زننده‌ای شدم. محل انتشار بو، گودالی پر از آب بود. البته تشخیص گودال از فاصله دور به دلیل وجود نیزارهای بلند غیرممکن بود.» ولی‌الله ‌علیخانی، با اشاره بر وجود حشرات، پرسه سگ‌های ولگرد و بوی نامطبوع در اطراف گودال می‌افزاید: «با تماس با سامانه ۱۳۷ و گزارش ماجرا، شهرداری از وجود چینین گودالی اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وقتی نیروهای این سامانه برای بازدید به محل آمدند، گفتند که برای جمع‌آوری این گودال موضوع را به مسئولان مربوطه ارجاع می‌دهند. اما متأسفانه این باتلاق همچنان باقی است و بوی بسیار بد آن موجب آزار اهالی شده است.» شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۲ در پاسخ به صحبت‌های شورایار دریاچه می‌گوید: «این باتلاق محصول تجمع فاضلاب رها شده مجتمع ۶۰۰ واحدی عرفان است. این مجتمع بعد از گذشت ۷ سال از ساختش هنوز پایان کار ندارند اما شهروندان در آن ساکن شده‌اند.

متأسفانه سازنده این مجتمع تنها ۲ مخزن برای جمع‌آوری فاضلاب آن در نظر گرفته که کافی نیست.» حسام مولایی می‌افزاید: «در حال حاضر برای رفع مشکل شهرداری شکایت کرده است و دادگاه هیئت‌مدیره این مجتمع‌ را برای توضیح و رفع مشکل فراخوانده است.»

کد خبر 434556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha