شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
۰ نفر

مرکز جامع خدمات «ثلاث» با بیش از ۵۰ سال قدمت تخریب و نوسازی می‌شود.

مركز خدمات سلامت ثلاث

رئیس مرکز «بهداشت جنوب» در گفت‌وگو با همشهری محله در این‌باره گفت: «در بازدید شهردار منطقه۱۱ از واحدهای مختلف مرکز جامع خدمات ثلاث، قول مساعد برای صدور مجوزهای لازم داده شد تا با نقل مکان مرکز به مکان موقت جدید، عملیات تخریب و سپس نوسازی هرچه سریع‌تر انجام شود.» دکتر «محمدرضاقیوم‌زاده» افزود:

«ساختمان مرکز ثلاث به دلیل فرسودگی، ناایمن بودن سازه و کمبود فضا در یک طبقه نیاز به نوسازی دارد که با مشارکت مرکز بهداشت جنوب و دانشگاه علوم پزشکی «تهران» به‌زودی ساخته خواهد شد. با نوسازی مرکز همه خدمات اصلی در سطح وسیع‌تری به شهروندان ارائه می‌شود.» دندانپزشکی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت خانواده، بهداشت روان، تغذیه، پزشک مدارس، بیماری‌ها، آموزش بهداشت و آزمایشگاه از خدمات این مرکز به شهروندان است که به همراه ۳ پایگاه ضمیمه آن،

شهروندان شمال خیابان فروزش، شرق خیابان وحدت اسلامی، غرب خیابان ولی‌عصر(عج)، و خیابان شوش را تحت پوشش خود قرار داده است. این مرکز در سال ۱۳۳۸ ساخته و از طرف دکتر ثلاث در اختیار مرکز بهداشت جنوب قرار گرفت. ۹۵۷‌متر مساحت و ۵۱۶‌متر زیر بنای مرکز است که به گفته رئیس مرکز بهداشت جنوب عملیات تخریب آن از اواخر اسفندماه سال جاری آغاز و در اسفندماه ۱۳۹۸ پایان خواهد یافت.

کد خبر 433408

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha