سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲
۰ نفر

شهرک الهیه غرب بخشی از محله شریف در غربی‌ترین نقطه منطقه۲۲ است. این شهرک ۶ساله فاقد انشعاب گاز شهری است.

سعادت آباد گاز رساني

از ابتدای ساخت شهرک الهیه تاکنون این مسئله از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرک‌نشینان بوده و بارها این مسئله توسط شهروندان و نمایندگان مردم پیگیری شده ولی بی‌نتیجه مانده است. «تورج قربانی‌نژاد» یکی از ساکنان شهرک الهیه غرب در این‌باره می‌گوید: «تمامی خانه‌های این شهرک با گازوئیل و کپسول‌های گاز گرم می‌شود و برای تهیه و حمل و جابه‌جایی آن با مشکلات زیادی مواجه‌ایم. ساکنان شهرک همه از استادان دانشگاهی و تحصیلکردگان جامعه هستند که برای دور بودن از هیاهوی شهری این محدوده را برای زندگی انتخاب کرده‌اند اما برای داشتن نیازهای اولیه خود باید سختی بکشند.

انگار این شهرک فراموش شده است.» «اکبرمیرزایی‌چوپانی» دبیر شورایاری محله شریف می‌گوید: «لوله‌گذاری گاز شهری داخل شهرک الهیه غرب در زمان ساخت آن انجام شده اما مشکل اصلی خارج از شهرک است. با توجه به اتصال گاز شهرک‌های اطراف دانشگاه شریف و نگین به گاز شهری، به نظر مشکل خاصی برای لوله‌گذاری در خارج از شهرک وجود ندارد. البته ما برای راحتی شهروندان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به فرمانداری نامه زده‌ایم تا شهروندان بتوانند برای تهیه گازوئیل و کپسول‌های گاز، به‌ویژه در فصول سرد سال با هزینه‌های دولتی اقدام کنند. این کار تا زمان اتصال شهرک الهیه غرب به گاز شهری ادامه دارد.»   «امیرحسین جاودان» رئیس روابط‌عمومی شرکت گاز استان تهران درباره این مشکل شهروندان می‌گوید:

«پروژه گازرسانی به شهرک الهیه غرب در منطقه۲۲ شهرداری تهران از اردیبهشت آغاز و لوله‌گذاری به‌طور کامل انجام شده است. تاکنون ۸۵‌درصد خط تغذیه گاز اجرا شده و طبق قرارداد فی مابین، عملیات اجرایی این پروژه در خرداد سال۹۸ به پایان می‌رسد. البته با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان این پروژه امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.»

کد خبر 429317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha