دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

گروه حوادث: مرد افغانی که پس از شناسایی دختران تنها در کوچه‌های خلوت منطقه سیدخندان آنها را به زور به خانه‌های‌ نیمه کاره کشانده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، هنگام اجرای آخرین نقشه شوم خود توسط اهالی محل دستگیر شد.

بر پایه این گزارش، ساعت 6 صبح یکشنبه گذشته، دختر جوانی در یکی از کوچه‌های خلوت منطقه سید خندان در حال رفتن به محل کارش بود که ناگهان هدف حمله مرد ناشناسی قرار گرفت.

این مرد که یکی از کارگران افغانی محل بود قصد داشت دختر جوان را به زور به یکی از ساختمان‌های نیمه کاره کشاند تا نقشه شیطانی خود را به اجرا درآورد ولی وقتی صدای فریادهای دختر بلند شد رهگذران متوجه ماجرا شده و به کمک وی شتافتند.

در این لحظه مرد افغانی با رها کردن طعمه اش قصد فرار داشت که مردمی که به یاری دختر جوان آمده بودند او را دستگیر کرده و تحویل پلیس دادند.

برپایه این گزارش، متهم دربازجویی‌های اولیه مدعی شد چند ماه قبل به امید یافتن کار ازشهرهرات افغانستان به تهران سفرکرد ونمی داند چرا یکباره در دام شیطان افتاده و این دختر اولین طعمه وی برای اجرای نقشه شیطانیش بوده است.

ولی پلیس با بررسی ماجرا متوجه شد چند مورد مشابه درمنطقه فعالیت این متهم قرارگرفت بدین ترتیب متهم باردیگر مورد بازجویی قرارگرفت واین‌باربه 7 مورد ربودن دختران جوان وآزارواذیت آنان درخانه‌ای نیمه کاره اعتراف کرد.

این متهم با انتقال به شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران به قاضی سلیمانی گفت: درچند مورد ربودن دختران جوان بعد ازآزارآنان اموال باارزش طعمه هایش را نیزبه سرقت می‌برد.

بررسی بیشتر ازاین متهم درخصوص ارتکاب جرایم مشابه ادامه دارد.

کد خبر 42892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز