همشهری آنلاین: ۶۵ هزار کیلومتر سفر در پنج ایالت آمریکا با جت شخصی ۶۵ میلیون دلاری و لیموزین و بالگرد، اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره و قرارهای شبانه در چند ماه اخیر می‌تواند مهم‌ترین دلیل رقم خوردن گران‌ترین جدایی تاریخ بشر باشد.

جف بيزوس و لورن سانچس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نشنال اینکوایرر، جف بیزوس که به لطف ارزش تقریبا هزار میلیارد دلاری آمازون پولدارترین مرد دنیاست، مدت‌ها پیش از اعلام خبر جدایی از همسرش مکنزی پس از ۲۵ سال زندگی مشترک، ارتباط خود را با یکی از سرشناس‌ترین گویندگان و مجریان تلویزیون آمریکا آغاز کرده بود. چند پیامک عاشقانه بیزوس ۵۴ ساله به لورن سانچس ۴۹ ساله به تازگی در رسانه‌ها افشا شده است.

سانچس که خلبان بالگرد هم هست و تا همین اواخر با یکی از قدرتمندترین مردان هالیوود یعنی پاتریک وایت‌سل زندگی می‌کرد، پیش از کریسمس از او جدا شد. این دو سال ۲۰۰۵ به عقد هم درآمده بودند و دو فرزند خردسال دارند. وایت‌سل مدیر برنامه‌های ستاره‌هایی چون مت دیمن، کریستین بیل، کوین کاستنر و هیو جکمن است و عکسی که بیزوس، سانچس و وایت‌سل را سال ۲۰۱۶ (در اکران فیلم «منچستر کنار دنیا») با هم نشان می‌دهد، از داغ‌ترین تصاویر این روزهاست.

گفته می‌شود برخی پیامک‌ها و سلفی‌هایی که بیزوس برای سانچس فرستاده به قدری زننده است که حتی زردترین رسانه‌های آمریکایی هم نتوانسته یا دست‌کم نخواسته‌اند آنها را منتشر کنند. با توجه به ثروت ۱۴۰ میلیارد دلاری مالک آمازون و از آنجا که طبق قوانین ایالتی دارایی او پس از جدایی باید به شکل مساوی با همسرش تقسیم شود، مکنزی بیزوس ۴۸ ساله در آینده نزدیک با ثروتی نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار پولدارترین زن دنیا می‌شود.

رکورد گران‌ترین طلاق تاریخ پیش از این در اختیار الک وایلدنستین، میلیاردر فرانسوی بود که سال ۱۹۹۹ از همسرش جاسلین جدا و ناچار شد ۳.۷ میلیارد دلار به حساب او واریز کند؛ رقمی که در برابر جدایی ۷۰ میلیارد دلاری خانواده بیزوس اصلا به چشم نمی‌آید. مکنزی خودش نویسنده‌ای سرشناس و تحسین‌شده و حاصل زندگی مشترک او با جف چهار فرزند است. این دو چند خانه بزرگ در لس‌آنجلس، نیویورک و سه شهر دیگر آمریکا (به ارزش ۱۶۵ میلیون دلار) دارند.

جف بیزوس و لورن سانچس آخرین بار چند روز پیش در مهمانی گلدن گلوب شبکه آمازون کنار هم دیده شدند. عشق تازه مالک آمازون مدیریت شرکتی را بر عهده دارد که تخصص آن گرفتن نماهای هوایی برای برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی و آگهی‌های تبلیغاتی است. روزنامه نشنال اینکوایرر که جزئیات این رابطه را افشا کرده، تحت مدیریت یکی از متحدان نزدیک دونالد ترامپ و از دشمنان روزنامه واشنگتن‌پست (تحت مدیریت بیزوس) است.

کد خبر 428280

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha