سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
۰ نفر

سال‌ها از زمانی که گلنگ بیمارستان صاحب کوثر در تهرانسر به زمین زده شد می‌گذرد اما این بیمارستان هنوز به بهره‌برداری نرسیده است در حالی که ۱۸۶هزار شهروند ساکن منطقه صنعتی ۲۱ بیمارستانی برای تأمین نیازهای پزشکی و درمانی‌ ندارند.

بيمارستان صاحب كوثر

به گفته مسئولان ساخت این بیمارستان فقط تا مرحله سازه تکمیل شده است. منطقه ۲۱ با داشتن ۱۷ محله، تنها ۲ درمانگاه تخصصی و شبانه‌روزی دارد و بسیاری از محله‌های منطقه از داشتن درمانگاه و داروخانه محرومند.   «ایمان براتعلی» که از ۲۰ سال پیش در محله چیتگر شمالی زندگی می‌کند دراین‌باره می‌گوید: «محدوده غربی منطقه درمانگاه شبانه‌روزی و داروخانه ندارد و اهالی برای تزریق آمپول، خرید دارو و استفاده از پزشک ناچارند به منطقه ۲۲ یا محله‌های همجوار مراجعه کنند که برای شهروندان دور است.

به‌ویژه وقتی که پای بیمار بد حال در میان باشد.» «هوشنگ خدمتی»، سرپرست درمانگاه صاحب کوثر علت تعویق افتتاح بیمارستان منطقه را مشکل تأمین منابع مالی می‌داند و می‌گوید: «هزینه‌های ساخت بیمارستان تا امروز از درآمد درمانگاه بوده و با توجه به کاهش چشمگیر منابع مالی، امکان ادامه ساخت بیمارستان به تنهایی برای هیئت امنای درمانگاه وجود ندارد. به همین دلیل ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم تا بتوانیم به مرور بخش‌های مختلف بیمارستان را افتتاح کنیم.»

کد خبر 427866

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha