مدیر تیم ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به تغییر روش داده شده در نوع تمرینات ملی پوشان گفت: در دو ماه گذشته بر روی تمرینات زیرگیری و کارهای‌ هجومی کشتی‌گیران کار کرده ایم.

به گزارش سرویس ورزشی همشهری منصور برزگر افزود: با توجه  به  تغییر مقررات  کشتی ، مبارزه ها سرعت  بیشتری  یافته  و باید از لحظه ها نهایت  استفاده  را برد.به  همین  علت  بر روی  زیرگیری در تمرینات  تمرکز زیادی  کردیم  تا کشتی گیران ملی پوش جملگی مهاجم  شوند.

بی‌شک  زیرگیری  می تواند سلاح  برنده ای  دردست  کشتی  گیران  ما در مسابقات  جهانی  چین  باشد و آنان  باید با صرف  فعل خواستن  مزد زحمات  خود را بگیرند.وی  با اشاره  به  اینکه  تیم  ملی  کشتی  آزاد ایران  به  نسبت  مسابقات  جهانی ۲۰۰۵ بوداپست ، آماده تر است  گفت : وفاق  و همدلی  ایجادشده  در کشتی، شرایط خوبی  را برای  ما فراهم  کرد تا بدون  حاشیه  و تنش  برنامه های  خود را در کشتی پیاده  کنیم .

اعضای  تیم  ملی  نیز برای  کسب  افتخار از انگیزه  بالایی برخوردارند و آنان  برخلاف  گذشته  دیگر چشم  به  شانس  و شرایط جدول  ندارند و می  خواهند آنچه  در توان  دارند، در راه  کسب  افتخار برای  کشتی  ایران  در طبق  اخلاص  بگذارند.

کد خبر 4270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز