مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

محمد خوش چهره نماینده مجلس شورای اسلامی درحاشیه نشست بررسی آلودگی هوای تهران در جمع خبرنگاران از انواع موانع، محدودیت‌ها و حتی تهدیداتی سخن گفت که بر سر راه شهرداری تهران در عمل به وظایف و مسئولیت‌هایش قراردارد.

وی حتی برمجلس به‌ویژه کمیسیون اصل 90 واجب دید تا با استفاده از ابزار در اختیارش به‌طور جدی به منظورحل منازعاتی که ثمره آن کندی و اختلال بر سر راه اداره شهر است اقدام کند.

به گزارش همشهری، وی که ریاست فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی را نیز برعهده دارد، در پاسخ به سؤالی که معطوف به نامه اعتراض‌آمیز رئیس تبصره 13 به شهردار تهران بود گفت: به هر حال ما فکر می‌کنیم مخاطب قرار دادن شهردار، درست نیست و در چنین شرایطی شورای اسلامی شهر تهران به‌عنوان مرجع نظارتی و کنترلی می‌توانست هدایت درست موضوع را در دست بگیرید.

خوش‌چهره، درباره رسیدگی به عدم تخصیص اعتبارات تبصره 13 به شهرداری تهران، گفت: برای این کار در آخرین نشستی که مجمع نمایندگان تهران  با شهردار تهران، معاونان و دست اندرکاران در بحث حمل‌ونقل شهری داشتیم، مقرر شد که یک جمع 5 نفره از مجمع و نمایندگانی از شهرداری انتخاب شوند و با دولت و به ویژه مسئول ستاد تبصره 13، بحث و گفت‌وگو کنند ودرفضایی دوستانه راهی برای حل مسئله پیدا کنیم.

خوش‌چهره درمورد عملکرد شهرداری تهران در زمینه گسترش حمل‌ونقل عمومی و کاهش آلودگی هوا، اظهار کرد: تلاش‌های شهرداری تهران با وجود همه موانعی که سر راهشان قرار دارد برای افزایش ظرفیت حمل‌ونقل عمومی با ارزش است.

کد خبر 42525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز