چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: زندانی محکوم به مرگ، قصد داشت با جاسازی 50 گرم کراک در داخل محفظه فلاسک چای، آن را به داخل زندان انتقال دهد اما افشای این راز، وی را بار دیگر با حکم مرگ روبه‌رو کرد.

در نخستین روزهای مرداد ماه گذشته، مأموران حراست زندان رجایی‌شهر در بررسی‌های خود دریافتند یک متهم محکوم به مرگ، قصد انتقال 50 گرم کراک را به داخل زندان دارد، مأموران با زیر نظر گرفتن این مرد دریافتند که وی مواد‌مخدر را در داخل فلاسک چای جاسازی کرده است.

با کشف ماده مخدر در محفظه سر فلاسک چای، مرد قاچاقچی تحت بازجویی قرار گرفت، این مرد در بازجویی‌ها به مأموران گفت: مواد‌مخدر را یک زندانی به نام حسین که به تازگی از زندان آزاد شده بود، در بیرون از زندان به همسرم رساند و همسرم نیز در جریان ملاقاتمان آن را به من رساند که من  هم  آن را در محفظه سر فلاسک چای جاسازی کردم.

در حالی که سوابق این متهم نشان می‌داد که وی مدتی قبل به اتهام ارتکاب جنایتی مرگبار به قصاص محکوم شده است وی به اتهام حمل و قاچاق مواد‌مخدر در مقابل قاضی عاصف حسینی- رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب کرج – قرار گرفت.

اگر چه در این جلسه دادگاه، متهم مدعی بود مواد متعلق به وی نبوده و وی اشتباها فلاسک را به داخل زندان برده است، قاضی دادگاه با توجه به تحقیقات صورت گرفته، حکم اعدام متهم را صادر کرد.

کد خبر 42509

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز