همشهری آنلاین: هاشمی گفت: از زمان ارسال نامه شورا برای صدور حکم شهردار تهران ۱۰ روز فرصت وجود دارد که ۷ روز آن گذشته و سه روز دیگر باقی مانده‌است.

محسن هاشمي

به گزارش شهرنوشت، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت تایید حکم شهردار پایتخت گفت: هنوز درباره تایید حکم خبر موثقی نداریم اما اخبار منفی در حال کم‌شدن است.

محسن هاشمی در پایان صد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان این‌که از اعضا شورای شهر خواستم تا اگر به مشکلی برخوردیم با توجه به تعطیلی‌های پیش‌رو در دسترس باشند، گفت: در حال حاضر سرپرست انتخاب کردیم و آقای حناچی به مدت سه ماه می‌تواند شهردار تهران باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روند برگزاری جلسه امروز شورا اظهار کرد: ابتدا جلسه امروز به تذکر و تشکرات اعضا شورای شهر گذشت و شاهد این بودیم که تذکراتی در سطح جهانی، بین‌المللی و کشوری مطرح شد که وقت زیادی از جلسه را صرف تذکرات شورا کردیم و در ادامه افشانی گزارشی از عملکرد شش ماه خود در شهرداری تهران را ارائه کرد.

او ادامه داد: از این رو فرصت کمی برای بررسی اصلاحیه مواردی از لایحه مربوط به فضای سبز تهران باقی ماند و نتوانستیم به این لایحه برسیم و تنها خانم صدراعظم نوری مطالب علمی را در این مورد مطرح کرد که با توجه به کمبود وقت قرار شد در جلسه بعدی به این لایحه رسیدگی شود.

هاشمی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود جلسه امروز شورا را به افشانی اختصاص دادید تا نسبت به مجلس و صاحبان قدرت و ثروت انتقاد کند، گفت: من چنین برداشتی نداشتم این برداشت شماست. صاحبان قدرت و ثروت موضوعشان از اول انقلاب مطرح بوده‌است.

کد خبر 423208

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    0 0
    تیتر طلبکارانه ایی است طبق این تیتر شورای شهر بالا دست وزارت کشور قرار گرفته یعنی شورای شهر سه روز به وزارت کشور مهلت داده است .