پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۶ - ۱۳:۱۷
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوانی که هنگام سرقت با یک اسلحه قلابی، توسط مغازه‌دار دستگیر شده است، در بازجویی‌ها گفت: با دیدن اسلحه پشت ویترین مغازه اسباب بازی فروشی، وسوسه سرقت مسلحانه به جانش افتاده است.

ساعت 9 شب سه‌شنبه، مرد جوانی که کلاهی بافتنی به سرداشت وارد یک مغازه خواربار فروشی در کرج شد، جوان ناشناس وقتی مطمئن شد کسی به غیراز مغازه دار درداخل مغازه نیست، به سرعت کلاه خود را روی صورتش کشید و با اسلحه کمری‌ای که همراه داشت شروع به تهدید مغازه دار کرد و از او خواست دخل مغازه را به او بدهد.

مرد خواربار فروش که در مقابل یک سارق مسلح قرار گرفته بود، بدون هیچ مقاومتی پول‌های داخل دخل را به وی داد اما در همین لحظه وقتی به اسلحه این سارق ناشناس چشم دوخت متوجه شد سلاح وی قلابی است.او که دنبال فرصتی برای به دام انداختن سارق دخل مغازه‌اش بود، با زیرکی وانمود کرد تسلیم شده اما وقتی که جوان مسلح در حال خروج از مغازه بود یکباره به وی حمله ور شد.

جوان سارق که نمی‌دانست صاحب مغازه متوجه قلابی بودن اسلحه‌اش شده، بار دیگر شروع به تهدید کرد اما تهدیدهای وی اثری نداشت، زمانی که همسایه‌های مغازه متوجه ماجرا شدند به کمک صاحب خواربارفروشی آمدند و جوان ناشناس را دستگیر کردند.

با گزارش ماجرا به مأموران کلانتری 11 کرج، آنها به محل حادثه در خیابان 13 آبان رفتند و در بازرسی بدنی سارق، یک قبضه اسلحه قلابی و یک چاقوی ضامن دار کشف کردند.

متهم جوان وقتی مقابل بازپرس شعبه 21 دادسرای جنایی کرج قرار گرفت با قبول اتهام سرقت گفت: ساعاتی قبل ازاین ماجرا، وقتی مقابل یک اسباب بازی فروشی ایستاده بودم، با دیدن یک اسلحه قلابی که شباهت زیادی با اسلحه واقعی داشت تصمیم به سرقت مسلحانه گرفتم، بعد از خرید اسلحه اسباب بازی با خودروام به مقابل مغازه خواربار فروشی رفتم و قصد سرقت از آنجا را داشتم که ماجرا لو رفت و دستگیر شدم.

برپایه این گزارش، بازپرس رضایی بعد از شنیدن اظهارات متهم جوان، وی را با قرار قانونی روانه زندان کرد تا تحقیقات تکمیلی در این باره صورت گیرد.

کد خبر 41990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز