شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

حسن حیدری: هفته دوم لیگ برتر فوتبال به کام استقلال و همنام اهوازی او پیش رفت. تیم فوتبال استقلال مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در آغاز دومین هفته این بازی ها به مصاف مس کرمان رفت.

طبق تصمیم کمیته انضباطی حسین کاظمی بازیکن کلیدی استقلال با محرومیت یک جلسه ای از همراهی تیمش در این بازی محروم بود و علیرضا منصوریان نیز از ابتدا در ترکیب اصلی جای نداشت و همین امر باعث شد استقلال در نیمه اول توانایی بازی قبلی را نداشته باشد. در نیمه اول دو تیم بازی نسبتا برابری را ارائه دادند و بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم استقلال منصوریان را به جای فرزاد مجیدی وارد میدان کرد تا حرکت این تیم در داخل میدان روانتر شود و استقلال نبض میانه میدان را بدست گیرد.

در دقیقه 79 بدنبال نفوذ سیاوش اکبرپور به درون محوطه جریمه و خطای شاهین خیری بازیکن فصل پیش استقلال روی مهاجم استقلال داور نقطه پنالتی را نشان داد. این بار علی انصاریان در غیاب نوازی مامور زدن این پنالتی شد که به راحتی این موقعیت را به گل اول استقلال تبدیل کرد. بلافاصله بعد از این گل، مس کرمان که زمان بسیار کمی را برای جبران داشت روی یورش همه جانبه به دروازه استقلال با خطای سید مهدی رحمتی روی مهاجم مس تیم میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد.

آدریانو آلوز برزیلی همانند بازی قبلی با پاس روی نقطه پنالتی ایستاد. آلوز ضربه اش را درست به همان زاویه ای زد که در بازی با پاس زده بود که رحمتی بخوبی توپ را دفع کرد که ضربه برگشتی نیز روی واکنش خوب این دروازه بان به بیرون رفت تا بهترین فرصت تیم کرمانی برای تساوی از دست برود. استقلال با این پیروزی 6 امتیازی شد تا همچنان روی نوار موفقیت حرکت کند.
استقلال در هفته سوم در تهران با فجر شهید سپاسی شیراز دیدار می کند.

در بازی دیگر روز جمعه 24 شهریور استقلال اهواز در انزلی به مصاف تیم ملوان رفت. در این بازی استقلال اهواز برتری کاملی نسبت به حریف داشت و در همان نیمه نخست روی یک ضربه پنالتی توسط فریدون فضلی به گل رسید. استقلال اهواز نیز با این پیروزی به جمع تیم های 6 امتیازی این هفته پیوست.
ملوان نیز با دو شکست پیاپی در قعر جدول قرار گرفت.

در اهواز تقابل علی دایی و مایلی کهن با تیم های سایپا و فولاد به برتری دیرهنگام تیم تهرانی انجامید.
فولاد که تا دقیقه 80 تیم پیروز میدان بود در کمتر از 10 دقیقه تن به شکست دو بر یک داد.

تابلو نتایج لیگ برتر (جام خلیج فارس)

* مس کرمان صفر استقلال تهران 1
گل: علی انصاریان (80) پنالتی

* ملوان صفر استقلال اهواز 1
گل: فریدون فضلی (3) پنالتی

* ذوب آهن 1 ابومسلم صفر
گل: علی طهماسبی

* فجر سپاسی صفر پاس۲
(این بازی تا دقیقه 85 با این نتیجه همراه بود و با توجه به رفتن برق ورزشگاه بازی ناتمام ماند)

* صبا باتری صفر پیکان۱
گل: ایمان حیدری (94)

* فولاد خوزستان۱ - سایپا۲
گلها:حنیفه(6) برای فولاد و ابراهیم صادقی(81) و احمد مؤمن زاده(87) برای سایپا

کد خبر 4199

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز