ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) بعدازظهر امروز [شنبه 18 شهریور] با شکست پرسپولیس و پیکان تهران و برتری تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، تیم‌های ابومسلم خراسان و پرسپولیس تهران از ساعت 15:30 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با برتری 3 بر 2 ابومسلم به پایان رسید.

گل‌های تیم ابومسلم را رضا مسلم‌زاده در دقیقه 26، مرتضی برگی‌زر در دقیقه 35 و دنی اولروم در دقیقه 62 به ثمر رساندند. گل‌های تیم پرسپولیس را نیز حسین بادامکی در دقیقه 17 و فراز فاطمی در دقیقه 78 وارد دروازه حریف کردند.

داور این مسابقه در لحظات پایانی بازی اکبر میثاقیان مربی ابومسلم را به دلیل ورود به زمین اخراج کرد.

در دیداری دیگر تیم سپاهان اصفهان در خانه با دو گل ملوان بندرانزلی را شکست داد.

سایپا تهران نیز در ورزشگاه انقلاب کرج با تک گل امیر وزیری، فجر شهید سپاسی شیراز را از پیش رو برداشت.

پیکان تهران در شرایطی دیدار خانگی برابر فولاد خوزستان را با یک گل به حریف واگذار کرد که بازیکنان این تیم یک ضربه پنالتی را از دست دادند. عبدالهادی حنیفه تک گل فولاد خوزستان را به ثمر رساند.

سایر بازی‌های نخستین روز لیگ در فصل جدید را راه‌آهن در برابر برق شیراز، پاس تهران در برابر مس‌کرمان و استقلال تهران در برابر ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌کنند.

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال اهواز با دو گل مقابل صباباتری تهران به پیروزی رسید.

تیم های فوتبال استقلال اهواز و صباباتری تهران با مربیان جدید خود (فیروز کریمی و فرهاد کاظمی) در ورزشگاه شهرک نفت اهواز به دیدار هم رفتند و در نهایت تیم میزبان با پیروزی دو بر صفر به سه امتیاز دست یافت.

رضا جلالی ثابت در دقیقه 32 و علیرضا رضایی در دقیقه 81 گل های استقلال اهواز را به ثمر رساندند.

در این بازی که به قضاوت محمود رفیعی برگزار شد علی سلمانی از صباباتری اخطار دریافت کرد و سهراب بختیاری زاده با دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد. ضمن اینکه حمودی از تیم استقلال اهواز نیز دو بار اخطار گرفت و از بازی اخراج شد.

پیروزی استقلال
در بازی‌های ساعت 17و40 دقیقه نیز استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را شکست داد.
 
در این مسابقه محمد نوازی در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی و نور محمدی، مدافع ذوب آهن برای تیم فوتبال استقلال گلزنی کردند و تک گل تیم میهمان توسط سپهر حیدری در دقیقه 48 به ثمر رسید.

همچنین تیم فوتبال برق شیراز با سرمربی جدید خود مقابل راه آهن به برتری سه بر یک دست یافت.

فرهاد محمدی در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی و روبرت مارکوسی در دقایق 75 و 90 گل های تیم برق را به ثمر رساندند. مهدی تارتار در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی تنها گل راه آهن را وارد دروازه برق کرد.

و سرانجام تیم فوتبال پاس تهران با یک گل مغلوب مس کرمان شد.

دو تیم پاس تهران و مس کرمان در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که مجید جلالی بار دیگر روی نیمکت مربیگری تیم پاس نشسته بود، اما نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات مقابل تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده شکست خورد.

آدریانو آلوز، مهاجم فصل گذشته تیم استقلال اهواز در دقیقه 89 و از روی نقطه پنالتی تنها گل این دیدار را به سود مس کرمان به ثمر رساند تا شاگردان نادر دست‌نشان به یک پیروزی دور از انتظار دست یابند.

کد خبر 3740

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز