چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازی رفت فینال جام حذفی کشور که بین پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان برگزار شد با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که به قضاوت محسن ترکی و در حضور حدود 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد  ابتدا پرسپولیس در وقت اضافی نیمه اول توسط نیکبخت واحدی به گل رسید.

نیکبخت در این صحنه فرصت را از دست داد

 این در حالی است که پرسپولیس پیش از آن در دقیقه 40 فرصت داشت از روی نقطه پنالتی به گل برسد اما این پنالتی در هر دو دفعه‌ای که نواخته شد توسط مهرزاد معدنچی از دست رفت.

 معدنچی بار اول پنالتی را به دست آرمناک پطروسیان کوبید اما حرکت رو به جلوی آرمناک باعث تکرار پنالتی شد و این بار  معدنچیتوپ را به بیرون زد.

اعتراض سپاهانی ها بیهوده بود،معدنچی پنالتی دوم را هم خراب کرد

در نیمه دوم بازی با آمدن  ساها به بازی  پرسپولیس بسیار تهاجمی ظاهر شد اما با نزدیک شدن به پایان بازی این سپاهان بود که بیشتر بر بازی مسلط می‌شد تا این که تسلط آنها بر بازی 80 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی را به یک باره خموش کرد؛ در دقیقه 73 بازی شفیعی و عماد رضا مهاحم تازه وارد سپاهان در حضور مدافعان پرتعداد پرسپولیس آنقدر توپ را به یکدیگر پاس دادند تا این که شفیعی در موقعیت مناسب قرار گرفت و با ضربه‌ای فنی دروازه پرسپولیس را گشود.

شفیعی با اضطراب صحنه پنالتی پرسپولیس را نگاه می کند. او در نیمه دوم گل سپاهان را به ثمر رساند

پس ازگل باز هم این سپاهان بود که بر روی دروازه پرسپولیس خطرناک ظاهر می‌شد و پرسپولیس همچون تیم‌های شکست خورده تنها در دقایق پایانی به آب و آتش می‌زد که به گل برسد.

 اما وقت اضافی نیمه دوم با پرسپولیس یار نبود و بازی با نتیجه مساوی بع پایان رسید تا چهره نماینده دوم ایران در جام باشگاه‌های آسیا در بازی برگشت فینال و در اصفهان مشخص شود.

عکس‌ها: محمدرضا شاهرخی‌نژاد

کد خبر 4065

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز