همشهری‌آنلاین: شهردار تهران به مناسبت روز ملی کودک با تعدادی از کودکان دیدار کرد و آنها نیز مشکلات محله و مدارس خود را با او در میان گذاشتند.

به گزارش شهرنوشت، محمدعلی افشانی، شهردار تهران و محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در روز جهانی(16 مهر) و هفته ملی کودک، میزبان کودکان و نوجوانان، مربیان، آموزشگران و شهردار منطقه ۱۸ شهرداری تهران بودند.

در این برنامه کودکان در دفتر شهردار حاضر شدند و با او دیدار کردند. چند تن از شهرداران مدارس و نیز کودکان مشکلات محله‌ها و مدارس خود را با شهردار در میان گذاشتند.

شهردار تهران ضمن استقبال گرم و تشویق کودکان، هدایایی نیز به رسم یادبود به آنها تقدیم کرد.

در ادامه، حق‌شناس ضمن گوش فرادادن به صحبت‌ها و انتقادات و اهداء هدایا به کودکان اظهار کرد: آیا تاکنون این سوال را از خود پرسیده‌اید علاوه بر وظیفه شهرداری برای شهر وظیفه ما برای کمک به شهر و شهردار چیست؟

او تصریح کرد: تک تک ما می‌توانیم یک شهردار باشیم و می توانیم شهر را به نوعی اداره کنیم. همین تفکیک زباله و مدیریت پسماند یکی از بهترین و اصلی‌ترین کمک‌های ما به شهرداری است که باعث می‌شود باکتری‌های مضر تولید نشود و بوی مشمئزکننده ایجاد نکند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: همه ما باید بدانیم برای داشتن شهری پاکیزه ابتدا باید از خودمان شروع کنیم، خودمان بهترین مراقب هستیم و باید به خودمان قول دهیم این فرهنگ را در مدارس نهادینه کنیم.

تقدیم گل و خواندن سرود توسط دانش آموزان در حضور افشانی و دکتر حق‌شناس بخشی از این دیدار بود.

کد خبر 418697

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha