همشهری آنلاین: استیون سیگال، بازیگر آمریکایی پس از آنکه در مصاحبه با BBC Newsnight درباره اتهامات جنسی مورد سؤال قرار گرفت، استودیو را ترک کرد.

سینما

به گزارش تسنيم، ایندیپندنت گزارش داده است سیگال که این روزها تبعه روسیه است در یک مصاحبه کوتاه زنده ویدئویی با برنامه BBC Newsnight با اجرای کریستی وارک شرکت کرده است.

وارک از سیگال می‌پرسد «تو خیلی در تمام اتهامات تجاوز جنسی گیر افتاده بودی، تو یک اتهام تجاوز علیه خودت داشتی و برای من سؤال هست چطور همه این مدت با موضوع کنار آمدی؟».

سیگال بدون دادن پاسخی بی‌درنگ گوشی خود را از گوش درآورده و از دکور خارج شده است.

با قطع شدن مصاحبه وارک به مخاطبان می‌گوید «استیون سیگال، اینجا، و البته، اگرچه به سؤال پاسخ نداد، قبلاً گفته هر گونه اتهامی را که علیه او مطرح شده است رد می‌کند».

این بازیگر برای تشریح رابطه خودش با ولادیمیر پوتین در برنامه حاضر شده بود. سیگال در روسیه لقب «نماینده ویژه ارتباطات فرهنگی آمریکا ــ روسیه» را دریافت کرده است.

اتهام علیه سیگال در ژانویه 2018 با شکایت راشل گرانت مبنی بر تجاوز جنسی مطرح شد. گرانت سیگال را متهم کرده است که در طول تمرین در سوییت هتلی برای فیلم «بیرون برای یک قتل» سیگال به‌اجبار بدن او را لمس کرده و او را روی تخت پرتاب کرده است.

با اوج‌گیری جنبش #MeToo علیه بازیگران هالیوودی، در ماه مارس رجینا سیمونز مدعی شد در 1993 زمانی که 18 سال داشته، پس از دعوت سیگال به خانه در آنجا مورد تجاوز قرار گرفته است.

کد خبر 418638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha