مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ۳ پروژه عمرانی در نقاط مختلف پایتخت بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، متعاقب رفع برخی موانع اجرایی در پروژه احداث زیرگذر کوی نصر و پل سبز طبیعت، مهندس ایرج معزی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به کارگاه این پروژه راهگشای ترافیکی رفت تا ضمن پایش آخرین اقدام‌هاي اجرایی، تمهیدات انجام شده براي انحراف ترافیک شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران را مورد بررسی قرار دهد.

براساس آخرین گزارش ها، عملیات اجرایی احداث زیرگذر کوی نصر از سرگرفته شده و طی روزهای اخیر بیش از 15 حلقه شمع حفاری و بتن ریزی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین در کارگاه پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استادمعین حضور یافت تا به اتفاق دکتر سید علی مفاخریان، شهردار منطقه 9 از نزدیک در جریان آخرین اقدام‌هاي انجام شده در این پروژه قرار گیرد.

در این پروژه که طی ماه‌های اخیر فعال شده است، علاوه بر تلاش برای رفع معارضات تاسیساتی، کار حفاری و احداث 63 حلقه شمع جدید ادامه دارد تا شرایط عبور تونلی از عرض خیابان آزادی در اسرع وقت فراهم شود.

در ادامه این بازدید که به اتفاق تنی چند از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام شد، پروژه احداث زیرگذر جنوب به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) مورد پیمایش قرار گرفت و فعالیت‌های مربوط به تکمیل دیوار نما، پیاده‌روسازی، زیرسازی مسیر و نصب تاسیسات روشنایی در این زیرگذر 450 متری ارزیابی شد.

پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز 93 درصد فراتر رفته است. زیرسازی این زیرگذر براي تسریع عملیات اجرایی، با استفاده از بتن غلتکی انجام می شود.

کد خبر 416698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha