همشهری آنلاین: نماینده فدراسیون جهانی فوتبال برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال ایران را دمکراتیک و بدون مشکل اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، شامپانی نماینده فیفا گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال ایران به صورت دمکراتیک برگزار شد و از برگزاری آن راضی هستم.

شامپانی روز چهارشنبه 19 دی پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: امروز انتخابات را با موفقیت برگزار کردیم و من به رییس و اعضای جدید هیات رییسه تبریک می‌گویم.

وی افزود: فدراسیون بین‌المللی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسند و برای آن ارزش قائل هستند.

شامپانی افزود: خوشحالم از اینکه برگ جدیدی در فوتبال ایران ورق می‌خورد و افرادی امروز انتخاب شدند که فوتبال را به خوبی می‌شناسند.

وی درباره علی کفاشیان رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان به علت سمت دبیری کمیته ملی المپیک با قوانین و مقررات بین‌المللی فوتبال به خوبی آشناست .

نماینده فیفا در خصوص جلسه روز سه‌شنبه خود با علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: جلسه خوب و گرمی بود و به علی‌آبادی گفتم که فیفا برای فوتبال ایران چه کرده و چه خواهد کرد.

شامپانی افزود: این مهم است که فوتبال ایران جز خانواده جهانی فوتبال باشد و من مطمئن هستم که آینده روشنی در پیش روی فوتبال این کشور قرار دارد.

انتخابات فدراسیون فوتبال ایران چهارشنبه 19 دی برگزار شد و علی کفاشیان به عنوان ریئس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

کد خبر 41314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز