همشهری آنلاین: علی کفاشیان رییس جدید فدراسیون فوتبال، استعفای رئیس کمیته انضباطی را نپذیرفت و گفت قصد تغییر در کمیته‌های این فدراسیون را ندارد.

عبدالرحمان شاه‌حسینی روز چهارشنبه پس از انتخابات فدراسیون فوتبال از سمتش کناره‌گیری کرد تا رییس جدید فدراسیون بتواند فرد مورد نظر خود را انتخاب کند.[در همین ارتباط]

کفاشیان گفت از شاه‌حسینی می‌خواهم که بر سر کار خود بازگردد و به فعالیتش ادامه دهد.

وی در ادامه اظهارداشت قصد تغییر در کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال را ندارم و اگر کمبودی مشاهده شود، سعی خواهم کرد آنها را برطرف کنم.

کفاشیان همچنین در اظهار نظری دیگر از ادامه فعالیت محمدمهدی نبی به عنوان دبیر فدراسیون فوتبال حمایت کرد.

وی در گفتگو با ایرنا، افزود: دبیر فعلی فدراسیون بر تمامی کارها نظارت دارد و هیچ مشکلی برای حضور وی در این سمت نداریم.

انتخاب مربی تیم ملی

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: اعضای هیئت رئیسه در نخستین جلسه دیدگاه‌هایشان را ارایه کردند و قرار شد در جلسه روز یکشنبه این مبحث بررسی مجدد شود.

وی تصریح کرد: از کمیته انتقالی خواستیم تا روز شنبه تمامی مدارک و صورت جلسه‌ها چند ماه اخیر را در اختیار فدراسیون قرار دهد.

کفاشیان با اشاره به این‌که این مدارک نیاز به بازیینی دارد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هم‌مربی داخلی و هم خارجی برای تیم ملی مدنظر اعضا قرار دارد اما انتخاب با کارکارشناسی صورت می‌گیرد.

رییس جدید فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بهترین گزینه را برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران برمی‌گزینیم.

وی در خصوص آرتور ژورژی مربی پرتغالی نیز گفت: ژورژی هم یکی از گزینه‌های اعلام شده است و مدارک وی را نیز بررسی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این که برای سمت دبیر کلی کمیته ملی‌المپیک چه می‌کنید؟، گفت: یک معاون تعیین خواهم کرد اما کار این کمیته را رها نمی‌کنم.

کد خبر 41419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز