همشهری آنلاین: وزیر دفاع گفت: ما در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح حدود ۹۰ هزار رزمنده نیازمند را تحت پوشش داریم که باید به تعداد بیشتری از این رزمندگان رسیدگی شود تا موجب شرمندگی ما در قبال این عزیزان نباشد.

امیر حاتمی

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، طی سخنانی در جلسه شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان که صبح امروز در محل ستاد کل برگزار شد، اظهار داشت: در دفاع مقدس کار بزرگی بدست جمعیت کثیری از نیروهای مردمی یعنی بیش از دو نیم میلیون بسیجی و همین مقدار سرباز و ... صورت گرفت که حاصل آن برای نظام و تاریخ ملت ایران ماندگار است.

حاتمی گفت: امروز هم هرکس بخواهد نیت سویی به این کشور داشته باشد، باید نیم نگاهی به گذشته دفاع این کشور کند.

وی افزود: در گذشته به لحاظ مالی به نیازمندان گروه ایثارگران و خانواده شهدا توجه کردیم
و‌ کمتر به گروه رزمندگان توجه شده است.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: دولت یازدهم همت کرده و سند جامعی را تنظیم کرد تا به این گروه عظیم توجه ویژه شود و این احترام در همه کشورها صورت می‌گیرد و در کشورما هم همه ارگانها باید در این خصوص تلاش کنند.

امیر حاتمی تصریح کرد: ما در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح حدود ۹۰ هزار رزمنده نیازمند را تحت پوشش داریم که باید به تعداد بیشتری از این رزمندگان رسیدگی شود تا موجب شرمندگی ما در قبال این عزیزان نباشد.

کد خبر 411453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha