همشهری آنلاین: رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه وحید مظلومین معروف به سلطان سکه سال ۹۱ به اعدام محکوم شده بود و با اعمال نفوذ از مجازات رهایی یافت، گفت: نیروی انتظامی در حال بررسی پرونده ۵۰ نفر از خریداران عمده سکه بهار آزادی است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پلیس همچنان پیگیر پرونده سلطان سکه پایتخت است افزود: این فرد با نام "وحید مظلومین»"، پسر وی و 18 نفر از عوامل او اینک در بازداشت و درمرحله بازجویی پلیس و دادستانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تمام عوامل این پرونده شناسایی و دستگیر شده‌اند ،اضافه کرد: گردش مالی و اسناد مرتبط با این پرونده با همکاری بانک‌ها در حال جمع آوری و مستندسازی است.

رحیمی ادامه داد: این فرد یکبار دیگر نیز سال 91 بازداشت و در دادگاه به اعدام محکوم شده بود که با اعمال نفوذ از مجازات رهایی یافت.

وی گفت: جمعی از دستگیرشدگان پرونده مربوط به سلطان سکه از جمله 90 نفری هستند که 25 اسفند ماه سال گذشته در رابطه با اختلال در بازار سکه و ارز دستگیر شده بودند.

  • ادامه بررسی پرونده 35 واردکننده متخلف

رئیس پلیس تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پرونده 35 شرکت متخلف در زمینه واردات گوشی تلفن همراه با ارز 4200 تومانی نیز همچنان از سوی پلیس در حال بررسی است.
وی افزود: سه بازپرس ویژه از سوی دادستان تهران برای بررسی این پرونده منصوب شده است. به گفته وی، پلیس هنوز به پرونده واردات غیرقانونی خودروهای خارجی ورود نکرده است.

کد خبر 410868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha