پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: هر ماه ۱.۸ میلیارد نفر با حساب کاربری خود یوتیوب می‌بینند.

سذیسذ

به گزارش سایت TheVerge هر ماه ۱.۸ میلیارد نفر با حساب کاربری خود یوتیوب می‌بینند. این آمار به دست آمده تنها متعلق به بازدید افرادی است که با حساب کاربری خود ویدیوهای این سرویس گوگل را تماشا می‌کنند.

سوزان وجیسکی، مدیرعامل یوتیوب می‌گوید: «آمار بازدید کاربران فعال این پلتفرم به ۱.۸ میلیارد نفر رسیده است.» پیش از این تعداد بازدیدکنندگان کاربران این پلتفرم در اواسط سال ۲۰۱۷ به میزان ۱.۵ میلیارد و در سال ۲۰۱۳ حدود ۱ میلیارد نفر گزارش شده بود.

وجیسکی درمورد ویدیوهای نامناسب برای کودکان می‌گوید: این تاثیر پتفرم باز و گسترده است و دنیا را کنارهم قرار می‌دهد: أن هم به شیوه‌ای که تا به حال امکان‌پذیر نبوده است. با این حال ما چالش‌های باز بودن پلتفرم را دیده‌ایم و متوجه شدیم عده‌ای تلاش کرده‌اند از سرویس ما سود ببرند. برای من و تمام افرادی که در تیم هستیم، خیلی مهم است در عین پذیرش مسئولیت‌هایمان رشد کنیم.  به نظر می‌رسد سرویس ویدیوی گوگل توانسته تا امروز به موفقیت بزرگی برسد. رشد حدود ۳۰۰ میلیون کاربر فعال از اواسط سال ۲۰۱۷ تا امروز می‌تواند به خوبی پیام پیشرفت و توسعه این پلتفرم را به ما برساند.

کد خبر 404933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha