همشهری آنلاین: دو چهره سرشناس دنیای یوتیوب سرانجام پس از ماه‌ها نبرد در فضای مجازی شامگاه شنبه در منچستر روی رینگ بوکس رفتند و در پایان شش راند به نتیجه مساوی رضایت دادند.

کسی و لوگان مشتزنان فضای مجازی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، رقابت مشتزني ميان "لوگان پل" و "كسي KSI" قرار بود بزرگ‌ترين رويداد تاريخ اينترنت باشد اما حالا كه بازي با نتيجه برابر پايان يافته و قرار و مدار براي يك رقابت ديگر گذاشته شده است، شايد ديگر نتوان صفت «بزرگ‌ترين» را برايش به كار برد. رقابت اول اين دو چهره پرطرفدار فضاي مجازي در منچستر آره‌نا مقابل ديدگان 20 هزار تماشاگر و ميليون‌ها بيننده در يوتيوب و ديگر فضاهاي پخش آنلاين برگزار شد.

نكته جالب اينكه نه اولاجيده ويليام اولاتونجي مقلب به "كسي" مشتزن حرفه‌اي است نه "لوگان". اما هر دو به شدت در فضاي مجازي محبوب و پرطرفدارند و به همين دليل ميليون‌ها كاربر يوتيوب براي ديدن آنها روي رينگ بوكس راضي شدند هر كدام 10 دلار هزينه كنند.

ضمن اينكه هيات نظارت بر مشتزني بريتانيا صلاحيت و اعتبار هيچ‌كدام از اين دو مشتزن فوق‌آماتور را براي حضور در صحنه رقابت تاييد نكرد.

"كسي" كه با انتشار تصاوير خود هنگام بازي فيفا به شهرت رسيده، 19 ميليون دنبال‌كننده در فضاي مجازي به ويژه يوتيوب دارد. لوگان هم يكي از ستاره‌هاي سرشناس اپليكيشن [حالا ديگر از رده خارج] واين در شبكه‌هاي اجتماعي بود كه كاربرد آن گذاشتن ويدئوهاي خنده‌دار شش ثانيه‌اي بود. با اين پيش‌زمينه، "كسي" و لوگان تصميم گرفتند از فضاي مجازي خارج شوند و مقابل ديدگان هواداران خود در دنياي واقعي مبارزه كنند.

البته اين رقابت تمام ويژگي‌هاي يك مبارزه حرفه‌اي را در خود داشت؛ از كري خواندن پيش از آغاز مسابقه تا قدم زدن درون رينگ و اعلام لحظه آغاز رقابت با حضور و صداي مايكل بافر، چهره سرشناس دنياي بوكس حرفه‌اي. اين دومين مبارزه سلبريتي‌هاي اينترنتي در رينگ بوكس در چند ماه اخير است. مدتي پيش، جيك و دجي كه به ترتيب برادران لوگان و كسي هستند، مقابل هم قرار گرفتند و در پايان برادر لوگان برنده از زمين خارج شد.

رقابت "كسي" و "لوگان" پس از شش راند با نظر داوران مساوي شد و حالا قرار است يك مبارزه دوم هم در ماه فوريه برگزار شود. هر چند هنوز معلوم نيست اين دو سلبريتي اينترنتي چقدر از مشت زدن به سر و صورت يكديگر به جيب زده‌اند اما واشنگتن پست در گزارشي از 800 هزار كاربر يوتيوب خبر داد كه هر كدام 10 دلار براي ديدن رقابت مشتزني هزينه كرده‌اند.

اين هشت ميليون دلار به علاوه بليت‌فروشي براي 20 هزار تماشاگر حاضر در منچستر آره‌نا و پول‌هايي كه حاميان مالي و شركت‌هاي تبليغاتي به برگزاركنندگان پرداخته‌اند، مي‌تواند خيال دو مشتزن فوق‌آماتور و سلبريتي يوتيوبي را از پر بودن حساب‌هايشان تا اندازه‌اي راحت كند.

کد خبر 414597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha