همشهری آنلاین: استیون اسپیلبرگ معتقد است اگر هریسن فورد از ایفای نقش ایندیانا جونز خسته شود و تصمیم به بازنشستگی بگیرد، بهترین کار می‌تواند جایگزین کردن یک بازیگر زن باشد.

ایندیانا جونز

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، اسپيلبرگ نزديك به چهار دهه پيش شخصيت افسانه‌اي اينديانا جونز را با حضور و بازي فورد وارد دنياي سينما كرد. فيلمساز برنده اسكار دو بار ديگر در سال‌هاي 1984 و 1989 روي صندلي كارگرداني اين مجموعه نشست و حدود 10 سال پيش چهارمين فيلم اينديانا جونز را با نام «قلمرو جمجمه بلورين» بار ديگر با نقش‌آفريني فورد 65 ساله (در سال 2008) مقابل دوربين برد.

حالا كه بازيگر آمريكايي به مرز 75 سالگي رسيده و زمزمه‌هاي ساخته شدن فيلمي ديگر از ماجراهاي اينديانا جونز به گوش مي‌رسد، اسپيلبرگ معتقد است به احتمال فراوان پنجمين فيلم اين مجموعه آخرين حضور فورد در نقش اصلي خواهد بود و پس از آن مي‌توان به ورود قهرمان زن به داستان و ماجراها فكر كرد. او در اين باره به سان گفت: «شايد لازم باشد ما نام جونز را به جوآن تغيير دهيم. در اين شرايط ديگر مشكلي پيش نخواهد آمد.»

فيلمساز 71 ساله آمريكايي ماه گذشته ميلادي اعلام كرد پنجمين فيلم اينديانا جونز از سال آينده در بريتانيا مقابل دوربين مي‌رود تا براي نمايش در سال 2020 آماده شود. به اين ترتيب، اسپيلبرگ بار ديگر روي صندلي كارگرداني مي‌نشيند تا فورد را در نقش اصلي راهنمايي كند. چهار فيلم اينديانا جونز در مجموع با هزينه 189 ميليون دلار توليد شدند و در بازار جهاني كمي كمتر از دو ميليارد دلار فروختند.

آخرين فيلم اسپيلبرگ در مقام كارگردان «بازيكن آماده شماره يك» است كه از هفته گذشته در سينماهاي آمريكاي شمالي و ديگر نقاط دنيا روي پرده رفت و در اكران جهاني بيش از 200 ميليون دلار فروخت. او سال گذشته درام سياسي «پست» را بازي تام هنكس و مريل استريپ روانه سينماها كرده بود. فورد هم سال 2017 «بليد رانر 2049» را روي پرده داشت.

کد خبر 402103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha