گروه سیاسی: رو سه شنبه چهارم دی، اخبار مربوط به اردوگاه انتخاباتی اصلاح‌طلبان بیش از اصولگرایان در صدر بود.

در مهم‌ترین رویداد، پس از انتشار نامه اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملی به جبهه مشارکت و انتقاد از برخی تندروی‌های این جبهه، این بار نوبت به قائم‌ مقام این حزب رسید که از اختلاف دیدگاه اعتمادملی با برخی جریانات حزب مشارکت خبر دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسول منتجب‌نیا با اشاره به نامه انتقادی حزب اعتماد ملی به حزب مشارکت گفت: با وجود تعاملی که با اصلا‌ح‌طلبان داریم اما با بعضی از جریانات این طیف اختلا‌ف داریم.

وی خاطر نشان کرد: ما بر اساس خط مشی‌خود، حرکت می‌کنیم.

بعضی به‌دنبال جنگ روانی

رئیس شورای‌عالی حزب همبستگی گفت: مجموعاً چند انتخابات‌ در کشور سالم برگزار شده است و تقریبا قوانین و مقررات چه در بحث نظارت و چه در بحث رأی‌گیری و شمارش آرای انتخاباتی از سوی مجریان انتخاباتی و ناظران به‌خوبی رعایت شده است.

محمدرضا راه چمنی افزود: عده‌ای با طرح شعار ضرورت سلامت انتخابات در هفته‌های گذشته به‌دنبال جنگ روانی برای گرفتن امتیازند.

ننگ حمایت از بیگانگان

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان جوزف لیبرمن، سناتور آمریکایی مبنی بر حمایت از اصلاح‌طلبان گفت: دوم خردادی‌ها باید ننگ حمایت بیگانگان را از خود پاک کنند.

محمدنبی حبیبی  با ابراز گله از سخنان مطرح شده در همایش ائتلاف مردمی اصلاحات اظهار داشت: حمله به نهادهای قانونی نظام شایسته این افراد نیست چرا که امام‌ره بارها تکرار فرموده‌اند که ما باید حریم نهادهای ناظر و مجری انتخابات را نگه داریم.

کد خبر 40155

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز