همشهری آنلاین: استیون اسپیلبرگ با همکاری فیلمنامه‌نویس برنده جوایز تونی و پولیتزر روایتی تازه از موزیکال کلاسیک و عاشقانه «داستان وست ساید» را روانه پرده سینما می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نیویورک تایمز، تونی کوشنر که در فیلم‌های تحسین‌شده «مونیخ» و «لینکلن» با فیلمساز برنده اسکار همکاری کرده بود، فیلمنامه «داستان وست ساید» را می‌نویسد؛ فیلمی که نسخه اصلی آن در 1961 به کارگردانی رابرت وایز و جروم رابینز تولید و نامزد دریافت 11 جایزه اسکار شد. موزیکال عاشقانه و تراژیک «داستان وست ساید» که با شش میلیون دلار تولید شده بود، در اکران عمومی 44 میلیون دلار فروخت و 10 اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم را هم برد.

اسپیلبرگ که تازه‌ترین فیلم او «پست» هفته گذشته نامزد دریافت دو جایزه اسکار بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن (مریل استریپ) شد، در پی یافتن چهار بازیگر اصلی برای «داستان وست ساید» است؛ بازیگرانی که بین 15 تا 25 سال سن و توانایی آواز خواندن داشته باشند. داشتن مهارت در اجرای حرکات موزون هم برای بازی در فیلم الزامی است. یکی از بازیگران باید از تبار قفقازی باشد و سه نفر دیگر از آمریکای لاتین.

فیلم سینمایی «داستان وست ساید» چهار سال پس از اجرای یک موزیکال موفق به همین نام در برادوی ساخته شد؛ نمایشی که آرتور لورنتس و استفن زوندهایم متن آن را نوشته بودند. موسیقی متن فیلم هم کار لئونارد برنستین و اروین کاستال بود. اسپیلبرگ در مقام کارگردان «بازیکن آماده شماره یک» را آماده نمایش دارد و تهیه‌کننده «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» به کارگردانی خوان آنتونیو گارسیا بایوناست.

کد خبر 396579

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha