یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مایک فلاناگان برای ساخت ادامه «درخشش» انتخاب شد. درخشش در سال ۱۹۸۰ و توسط استنلی کوبریک بر پرده نقره‌ای نشسته بود.

سینما

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «دکتر اسلیپ» یا «دکتر خواب» عنوان ادامه‌ای است که استیون کینگ بر رمان «درخشش» نوشته و حالا قرار است این ادامه نیز به فیلم بدل شود.

کمپانی وارنر برادرز اعلام کرد قصد دارد رمان دلهره‌آور استیون کینگ را که سال ۲۰۱۳ منتشر شده در ادامه «درخشش» فیلم به یادماندنی که بر مبنای رمانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شد، جلوی دوربین ببرد.

این استودیو مایک فلاناگان سازنده «اوکولوس» را برای بازنویسی فیلمنامه‌ای که آکیوا گلدزمن پیشتر نوشته بود، انتخاب کرده است.

«دکتر اسلیپ» با تمرکز بر دنی تورنس که شخصیت پسر بچه فیلم «درخشش» است نوشته شده است. او همه دلهره‌هایش را از آنچه در هتل «اورلوک» داشت، با خود به دوران بزرگسالی‌اش آورده است.

«درخشش» با بازی جک نیکلسون و شلی دووال، دنی لوید و اسکاتمن کروترز در دهه ۱۹۸۰ ساخته شد. در آن فیلم نیکلسون در نقش جک تورنس بازی کرد؛ نویسنده‌ای که مراقبت از هتل را در زمستان کلرادو می‌پذیرد تا بتواند کتابش را بنویسد. دووال نیز در نقش همسر وی بازی کرده بود و لوید در نقش پسر آنها دنی ظاهر شده بود.

فلاناگان با همکاری میسی که تهیه کننده این فیلم است، رمان «بازی جرالد» نوشته کینگ را برای نتفلیکس ساخته بود. کارلو گوآگینو بازیگر این فیلم بود. آنها اکنون در حال ساخت سریال «خانه جن زده تپه» برای نتفلیکس هستند.

وارنر براردز به تازگی با اکران فیلم «آن» با اقتباس از رمانی از کینگ سود قابل توجهی کرد و بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سطح جهان فروش کرد. این فیلم با بودجه ۳۵ میلیون دلاری ساخته شده بود. این استودیو اعلام کرده ادامه این فیلم را سپتامبر ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌کند.

کد خبر 396631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha