همشهری آنلاین: وزیر بهداشت همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در یادداشتی، روز پرستار را تبریک گفت.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهري آنلاين، سيد حسن هاشمي، نوشت:

همه آنها که در حوزه بهداشت و درمان مشغول خدمت هستند، از لحظه انتخاب این حرفه، گام در مسیری گذاشته‎اند که طی کردن آن نیازمند دانش، تجربه، تلاش، از خودگذشتگی و بیش از همه درک صحیح از شرایط و تصمیم‌گیری منطقی است.

پرستاران عزیز، جمعی از شریف‎ترین‎های این عرصه و از حلقه‌های حیاتی زنجیره سلامت هستند، خدمتگزارانی که حتی ارتقای دانش، تحول و توسعه نیز از سختی‌ها، استرس‎ها و غم‌ها و شادی‌های شغل‌شان نمی‌کاهد و هیچ پیشرفتی جایگزین خدمات ایشان نمی‌‌شود، به همین دلیل باور داریم، جای یک پرستار را فقط یک پرستار پر می‌کند و بس.

یکی از زیباترین تعابیری که برای تلاش‌های خادمان عرصه سلامت دیده‌ام، عبارتی با این مضمون بود: «راه میانبری برای رسیدن به رضایت پروردگار»، امید که همه ما قدر این نعمت الهی را بدانیم و از آن بهره ببریم.

در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، آرزو می‌کنم در ادامه راهی که برگزیده‎ایم، عنایت پروردگار همچنان شامل حالمان باشد و با همراهی و همکاری بیشتر دولت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، شرکای طرح تحول سلامت و جامعه پزشکی و پرستاری کشور بتوانیم خدماتی افزون‌تر از گذشته به هموطنان‌مان ارائه دهیم.

کد خبر 396198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha