همشهری‌آنلاین: رئیس پلیس پایتخت از جمع‌آوری بیش از هزار معتاد متجاهر و ۳۳۵ خرده فروش موادمخدر در طرح ضربتی پلیس پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی، رئيس پليس پايتخت در حاشیه دستگیری خرده فروشان در جمع خبرنگاران گفت:‌ در عملیاتی که مأموران پلیس در نقاط مختلف تهران به مرحله اجرا گذاشتند بیش از یکهزار معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سردار رحيمي با بیان این‌که در این طرح ۳۳۵ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند؛ تصریح کرد:‌ از این افراد بیش از ۱۷۰ کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس پایخت از انهدام هشت باند قاچاق مواد مخدر طی ده روز گذشته خبر داد و گفت:‌ از این باندها ۲۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۳۲ قاچاقچی عمده نیز دستگیر شدند.

رحیمی در پاسخ به این که افراد دستگیر شده به کجا تحویل داده می‌شوند، افزود: این افراد به مراکز بازپروری پلیس تحویل داده می‌شوند.

او درباره برخی از این معتادن مبتلا به بیماری مسری و بازگشت آنان به جامعه و شیوع این بیماری ، گفت:‌ این احتمال وجود دارد و مسئولان مربوطه باید در این زمینه اقدام‌هاي لازم را انجام دهند و برای این افراد در مراکز بازپروری فکری شود.

کد خبر 393595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha