مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

بر اساس توافق شورای شهر تهران، سازمان زیباسازی موظف شد تا به پیاده‌روسازی و بهسازی معابر توجه بیشتری کند، چرا که از نظر شورا، حرکت پیاده در خیابان‌های شهر تهران، نظام‌مند نیست.

به گزارش خبرنگار همشهری، سخنگوی شورای شهر در این باره اعلام کرد: این توافق پس از استماع سخنان مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران صورت گرفت و بر این اساس شهرداری تهران مأموریت پیدا کرد با استناد به تجربه‌های قابل استفاده پیاده‌روسازی در خیابان ولی عصر این موضوع را در اولویت برنامه‌های سال آینده خود قراردهد.

از سوی دیگر محمد باقرقالیباف شهردارتهران که در شصت و دومین جلسه شورای شهر شرکت کرده بود، لایحه دریافت 350 میلیارد ریال از مطالبات سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از مؤسسه مالی اعتباری انصار (طرح پیوند آسمانی) را مطرح کرد که پس از بررسی از سوی اعضای شورا یک فوریت آن مورد تصویب قرار گرفت.

این مبلغ از سوی خسرو دانشجو سخنگوی شورای شهر به‌عنوان آورده شهرداری به این صندوق عنوان شد که طبق قرارداد باید از سوی صندوق انصار پس‌داده می‌شد که تاکنون محقق نشده است.

دانشجو تصریح کرد: صندوق انصار شریک شهرداری تهران در ارائه وام‌های ازدواج بوده است، ولی هم اکنون پس از چند سال که از ارائه وام ازدواج و باز پرداخت آنها توسط متقاضیان می‌گذرد، کماکان صندوق انصار آورده شهرداری را در اختیار گرفته و باز پس نمی‌دهد.

سخنگوی شورای شهر افزود: این لایحه در کمیسیون‌های شورا بررسی و در صحن علنی در مورد آن بحث و تصمیم گیری خواهد شد که درصورت تصویب نهایی، شهرداری تهران 35 میلیارد تومانی را که برای اعطای وام ازدواج به صندوق انصار داده، پس می‌گیرد.

کد خبر 39343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز