یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

مهدیه مصطفایی: جوان خشن که در جاده‌های ساوجبلاغ اقدام به راهزنی از رانندگان خودروهای عبوری می‌کردند، پس از 5 سرقت سریالی دستگیر شدند.

ساعت 2 بامداد سیزدهم آبان، مردی وحشتزده با پلیس 110 ساوجبلاغ تماس گرفت و از سرقت مسلحانه وجه نقد و وسایل داخل خودرواش خبر داد.

وی به مأموران گفت: با خودروام درحال رفتن به سمت روستای قوهه بودم که ناگهان 4 سرنشین خودروی پیکان سفید‌رنگی مرا متوقف کرده و با تهدید اسلحه لوازم داخل خودرو و پولی که همراه داشتم را سرقت کرده وگریختند.

با این تماس، تحقیقات پلیسی برای رد زنی سارقان آغاز شد اما یک ساعت بعد ماجرای سرقت مشابه دیگری گزارش شد.

 این بار سارقان با حمله به خودروی یک مرد، 470 هزار تومان وجه نقد و وسایل داخل خودرواش را به سرقت برده بودند.

 با توجه به اهمیت موضوع، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس ساوجبلاغ وارد عمل شده و با سرنخ‌هایی که از سارقان مسلح به دست آوردند، در کمتر از 72 ساعت خودروی پیکان مسروقه را شناسایی و راننده آن به نام حسین را دستگیر کردند.

این مرد در همان نخستین بازجویی‌ها با اعتراف به شرکت در 2سرقت مسلحانه، 3 همدست خود را نیز لو داد و  بدین‌ترتیب، آنها نیز در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

در بازجویی از اعضای باند، مشخص شد سردسته باند، جوان خشنی به نام عبدی معروف به پلنگ است که با داشتن اسلحه، نقشه سرقت‌ها را طراحی و اجرا می‌کرد.

 اعضای باند در جریان بازجویی‌ها گفتند چند شب قبل خودروی پیکان را در سرقتی مسلحانه ربودیم و قصد داشتیم با آن یک فروشگاه بزرگ را در ساوجبلاغ سرقت کنیم اما به خاطر شلوغی آنجا منصرف شده و به سراغ رانندگان خودروهای عبوری رفتیم.

سرهنگ سعدی بابانژاد- رئیس پلیس ساوجبلاغ - روز گذشته با اعلام این خبر گفت: در حالی که سردسته باند تا کنون به 5 سرقت مسلحانه اعتراف کرده، بازجویی‌ها ادامه دارد.

کد خبر 39342

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز