مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

گروه شهری: جشنواره انتخاب برترین‌های پژوهش در حوزه مدیریت شهری در مراسمی با حضور شهردار تهران با معرفی برگزیدگان پژوهش در این حوزه به کار خود پایان داد.

محمد باقر قالیباف، در این مراسم با قدردانی از زحمات اندیشمندانی که در برگزاری این جشنواره پژوهشی تلاش کردند، گفت: امیدوارم مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی شهرداری تهران در سال آینده بتواند در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی برای اداره بهتر شهر تلاش کند.

وی افزود: در این راه گام‌های خوبی برداشته شده است اما در کشور ما در حوزه مدیریت شهری در بخش‌های مختلفی مانند ترافیک، بافت‌های فرسوده و حوادث طبیعی که روزانه با زندگی مردم سر و کار دارد و همچنین در بعد ساختاری عقب هستیم.

معرفی برگزیدگان

در حوزه مقالات برگزیده مسعود غنی‌زاده، زیبا خویی، شهریار افندی‌زاده، محمد‌مهدی معینی، سید مجید نادری، جلال خسروی و منصور فخری رتبه اول را کسب کردند و میثم مجیدی رتبه دوم را کسب کرد.

در حوزه طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی موسی کمانرودی در زمینه مدیریت شهری،  امیرعلی منصوری در زمینه محیط‌زیست و توسعه پایدار، معاونت مالی و اداری شهرداری تهران در زمینه مدیریت و رفاه سازمانی، سازمان بهشت زهرا در زمینه خدمات شهری،  حسن حدادزادگان در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک شهری، ترانه بهفروز در زمینه برنامه‌ریزی شهری، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در زمینه سلامت شهری و مرکز مطالعات و تحقیقات مؤسسه همشهری در زمینه مطالعات اجتماعی رتبه اول را کسب کردند و شهرداری منطقه 5 در زمینه مطالعات اجتماعی رتبه دوم را کسب کرد.

در حوزه پژوهشگران برتر محمود صفارزاده از معاونت حمل‌ونقل رتبه اول، مهرک فیض ساکت از مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران رتبه دوم، ابراهیم‌ جمشید‌زاده از معاونت شهرسازی رتبه سوم سید مسعود نصر آزادانی از معاونت فنی عمرانی رتبه چهارم و علی سلیمی رتبه پنجم را کسب کردند. 

محمد‌رضا واعظ مهدوی رئیس کمیته مطالعات راهبردی بهداشت و سلامت شهری نیز در حوزه کمیته مطالعات راهبردی برگزیده شد.

در بخش میهمان و جایزه ویژه هم حسین ملک افضلی به جهت سابقه درخشان علمی و اجرایی، تأسیس پایگاه‌های تحقیقات جمعیتی با رویکرد توانمند‌سازی مردم برای انجام پژوهش و کسب جایزه «جمعیت سال 2007 سازمان ملل متحد» انتخاب شد.

شایان ذکر است که در گزارش همین جشنواره که پنجشنبه گذشته به نقل از ستاد خبری جشنواره چاپ شد، به حضور  واعظ‌زاده معاون علمی رئیس‌جمهوری اشاره شده بود که بنا به توضیح مجدد ستاد فوق‌الذکر ایشان در شمار مدعوین بوده اما در نشست پیش گفته حضور نیافته است.

کد خبر 39144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز