همشهری آنلاین: معاون شهردار منطقه ۱۹ از راه‌اندازی چهارمین بازارچه میوه و تره‌بار برای رفع نیازهای شهروندان این منطقه خبر داد.

چهارمین بازارچه میوه و تره بار در منطقه ۱۹ راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این بازارچه با هدف حذف و ساماندهی دستفروشان و بساط گستران و نیز کنترل قیمت اقلام بازار در بلوارشکوفه نرسیده به میدان ثارا... روبروی تالار گل یاس در محله شهید کاظمی راه‌اندازی شده و علاوه بر آماده خدمت رسانی به اهالی محله قابل دسترسی برای شهروندان در محله نعمت آباد نیز است.

وی افزود: بازارچه میوه و تره بار این محله در زمینی با مساحت 400 متر مربع و بنای 200 متر زیر نظر سازمان میادین و تره بار شهرداری تهران برای رفع نیازهای شهروندان ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

زنگنه فر با اشاره به وجود سه بازار میوه و تره بار دیگر در این منطقه بیان کرد: بازارچه میوه و تره بار واقع در خیابان میثاق در محله خانی آباد جنوبی، بازارچه پونه در محله شکوفه شمالی و بازارچه داخل بوستان شریعتی در محله شریعتی شمالی امکان خرید راحت تر را برای شهروندان محلات فراهم کرده است .

این مسئول در ادامه با اشاره به نظارت بر عملکرد کیوسک‌های مطبوعاتی خاطر نشان کرد : در همین راستا علاوه بر شست و شوی کامل کیوسک های مطبوعاتی در سطح نواحی منطقه به جمع آوری سیگار و دخانیات نیز از این اماکن اقدام شده است.

کد خبر 390448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha