همشهری آنلاین: حمید گرمابی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور کمرنگ نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه‌های مرتبط در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فراوری از این نمایشگاه دیدن کرد.

حمید گرمابی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از چهارشنبه گذشته با تعطیلی میان دوره مجلس به حوزه‌های انتخابی خود رفته‌اند و وظایف وزارتخانه‌های این حوزه ایجاب می‌‌‌کند، بازدید از غرفه‌های نمایشگاه به عنوان یک حمایت کمترین کاری است که می‌‌‌توانستند انجام دهند و نمی دانم چرا چنین کاری نشده و حتما با توجه به مشغله‌های کاری چنین امکانی پیش نیامده است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری، گرمابی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به لزوم تلاش و استمرار فعالیت بخش خصوصی در برپایی و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های صادراتی، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌‌ها این حسن را به همراه دارد که خریداران و فروشندگان در فضایی متفاوت می‌‌‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و زمینه بازاریابی رو در رو برای هر دو گروه فراهم شود.

وی افزود: نمایشگاه‌‌ها به طور کلی زمینه‌ای فراهم می‌‌‌کنند که اهالی صنایع مختلف در کنار همدیگر قرار گیرند و در جریان کارها و اقداماتی که در هر حوزه انجام می‌‌‌شود، قرار گیرند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه، گفت: برپایی این نمایشگاه که با مشارکت شرکت‌های آلمانی برگزار شده است می‌‌‌تواند در افزایش سهم صادرات صنایع چاپی به ایران کمک کند، همچنین ظرفیت‌های چاپ ایران به کشورهای دیگر به خوبی شناخته شود تا از این فرصت بهترین استفاده شود.

نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری با همکاری نمایشگاه دوسلدورف آلمان و مشارکت و حضور نمایشگاه interpack بزرگترین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی جهان و drupa بزرگترین نمایشگاه صنعت چاپ جهان در فضایی به وسعت 15 هزارمتر مربع و با حضور 150شرکت داخلی و خارجی تا یکشنبه 23 مهر ماه از ساعت 10 تا 18 در شهر آفتاب برپا است.

کد خبر 385082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha