همشهری آنلاین: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: رفتار آمریکا، جهانیان را کلافه کرده است، وقت آن است که به آمریکا درس‌های جدید داده شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ سیدمسعود جزایری افزود: ظاهرا دولت ترامپ حرفی جز دشنام را نمی‌فهمد و نیاز به شوک‌هایی دارد که مفهوم جدید قدرت در جهان امروز را متوجه شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اگر قرار بود خط سیر رو به رشد توان دفاعی کشور تحت تاثیر یاوه گویی های بیگانه قرار گیرد، اصولا این حرکت غرورانگیز را شروع نمی کردیم و اکنون در مرحله‌ای هستیم که حرف های زیادی در این عرصه برای گفتن داریم.

سردار جزایری تاکید کرد: سیاست و منطق جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقاء قدرت دفاعی کشور یک مساله تردید ناپذیر است و امروز در حالی که آمریکایی‌ها رسما و صراحتا ما را تهدید نظامی می کنند، مردم جهان به این تدبیر دقیق، بیشتر واقف می‌شوند.

وی در پایان با بیان این که مقابله با تجاوزگری آمریکا یک امر جدی و تمرین شده است، تصریح کرد: دوران حضور و سلطه آمریکا در غرب آسیا به پایان رسیده و مدتها از مرگ خاورمیانه جدید آمریکایی گذشته است.

کد خبر 384732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha