همشهری آنلاین: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از تلاشهای همیشگی آمریکاییها و در شرایط امروز اعمال تحریمهای جدید علیه ایران با هدف ایجاد ۲ قطبی بین دولت با نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سیدمسعود جزایری

سردار سیدمسعود جزایری روز چهارشنبه در حاشیه اجلاس سراسری هیات رئیسه مجامع بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: آنچه در شرایط کنونی اهمیت دارد وحدت، همفکری و همگرایی همه دستگاهها و نهادها با یکدیگر و اقشار مختلف مردم است.

وی ادامه داد: همه از این همگرایی که بعد از سخنان ترامپ در کشور و به فضل الهی ایجاد شده استقبال می کنیم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: دولتهای مختلفی که در سالیان گذشته در آمریکا به قدرت رسیده اند همگی با روحیه قلدرمآبانه عمل کرده اند. اقدامات رئیس جمهور آمریکا و کارهایی که از ناحیه او در حاکمیت آمریکا صورت می گیرد را غیرعادی تلقی نمی کنیم.

وی افزود: همه رژیمهای حاکم بر آمریکا نگاه می کنند چه چیزی منافع نامشروع آنها را تامین می کند و اکنون هم ترامپ بر این باور و تصور است که با انجام این کارها منافع بیشتری را برای آمریکا بدست می آورد.

سردار جزایری ادامه داد: آمریکا مشکلات داخلی فراوان و پیچیده ای دارد و برخی کارشناسان معتقدند دوران افول آن کشور آغاز شده است.

اجلاس سراسری هیات رئیسه مجامع بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با حضور 200 نفر تا فردا در مشهد ادامه دارد.

کانال تلگرامی ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.

کد خبر 386306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha