پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: برخی نمایندگان پارلمان اروپا تاکید کردند اکنون فرصت مناسبی است تا اروپا رویکرد خود را درباره ایران تغییر دهد و از سفر قریب الوقوع هیاتی از نمایندگان این پارلمان به ایران خبر دادند

و در پی توسعه روابط با این کشور با توجه به اهمیت ایران در منطقه باشد.
انجلیکا بر رییس هیات روابط پارلمان اروپا با ایران و بارونس نیکلسون عضو کمیته سیاست خارجی پارلمان اروپا از سفر قریب الوقوع خود به همراه هیاتی از نمایندگان این پارلمان به ایران خبر دادند و از سیاست خارجی دولت بوش درباره ایران به شدت انتقاد کردند.
انجلیکا بر رییس هیات روابط پارلمان اروپا با ایران در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در بروکسل با تاکید بر این که این که فعالیت هسته‌ای ایران هرگز نظامی نبوده تاکید کرد تحولات نشان داد که نباید به امریکا اعتماد کرد.
وی افزود همان طور که قبلا هم گفته بودم پرونده ایران باید به اژانس باز گردد و از سوی دیگر باید توجه داشته باشیم امریکا هیچ گاه ملاک نبوده است و نیست.
بارونس نیکلسون دیگر نماینده پارلمان اروپا نیز در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در بروکسل با ابراز امیدواری از تغییر رویکردها و نیز توسعه هر چه بیشتر روابط با ایران تاکید کرد فرصت به وجود امده را باید مغتنم شمرد.
این نماینده انگلیسی پارلمان اروپا گزارش امریکا را یک تحول در امریکا دانست و افزود مرجع بین‌المللی حرفه ای برای بررسی فعالیت هسته‌ای کشورها از جمله ایران اژانس است.
کد خبر 38470

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز