بشار اسد، رئیس جمهور سوریه گفت: ما به عنوان سوری‌ها هرگز به هیچ احدی اجازه نداده و نخواهیم داد که به خاطر محدودبودن دیدش یا تفکرات منفی‌اش کشورمان را نابود کند.

 بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در "دیدار سراسری با جوانان سریانی سوریه در سال ۲۰۱۷" در حضور اسقف انطاکیه و سایر سریانی‌های ارتدوکس و تعدادی از راهبان گفت: سوریه کشوری هم‌جنس و یک‌دست است نه کشوری که تنها در آن هم‌زیستی باشد. در واقع این دو مفهوم با هم فرق دارند. هم‌زیستی یعنی قبول دیگری به اجبار در حالی که هم‌جنس بودن یعنی زندگی کامل بدون هیچ تفاوتی.

اسد تصریح کرد، اساس سوریه همان هم‌جنس و مشابه بودن است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)،رئیس‌جمهور سوریه تاکید کرد، برخی در منطقه ما مسیحیت را با هدف نابودی این هم‌جنس بودنی که شاهد هستیم، هدف قرار می‌دهند و برخی طوری عمل می‌کنند که منطقه را به کشورهای طایفه‌ای و دینی تقسیم کنند تا مشروعیت موجودیت دولت یهود در فلسطین اشغالی را محقق کنند.

او ادامه داد: این را به حرمت خون‌های ریخته شده در دفاع از سوریه، عزت و وحدت و تنوع آن هیچ سوری قبول نمی‌کند.

بشار اسد تصریح کرد: شکست تلاش‌های فشار بر مسیحیان دشمنان ما را به هدف قرار دادن آنها از طریق ضربه زدن به اسلام به واسطه افراط‌گرایی واداشت و آنها تلاش می‌کنند تفکر افراطی را که هیچ دیدگاه مخالف خود را نمی‌پذیرد، ایجاد کنند.

کد خبر 382524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha