دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۶ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: فردین خلعتبری کار ساخت موسیقی فیلم «هامون و دریا» ابراهیم فروزش را طی چند روز آینده به پایان می‌رساند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ابراهیم فروزش کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران پنجمین فیلم بلند خود را 31 اردیبهشت امسال در نیاسر کاشان کلید زد [تصاویر ناب هامون و دریای ابراهیم فروزش از کویر ایران] و پس از گذراندن مراحل سخت و طاقت‌فرسا فیلم‌برداری در کاشان و تربت جام تصاویری ناب از کویر ایران را به تصویر کشید.

این فیلم اکنون پس از گذشت شش ماه و طی مراحل مختلفی همچون فیلم‌برداری، تدوین و صداگذاری، در مرحله ساخت موسیقی می‌باشد و قرار است ساخته‌ای از فردین خلعتبری بر روی فیلم هامون و دریا شنیدنی شود.

پنجمین فیلم بلند فروزش بعد از فیلم‌های «کلید»، «خمره»، «مرد کوچک» و «بچه‌های نفت» تا پایان آذر امسال آماده پخش خواهد شد.

فیلم‌برداری این اثر سینمایی با مدیریت تورج اصلانی، تدوین بهرام دهقانی و صداگذاری چنگیز صیاد در استودیو صدا کانون انجام شد.

هامون و دریا» داستان هامون نوجوان دوتار نوازی است که به همراه مادربزرگش در روستایی زندگی می‌کند و بین او و دریا دختر عمویش عشقی فرازمینی جاری است تا این که بیماری دریا (دختر قالیباف روستایی) هامون و تعدادی از نوجوانان روستا را به کویر می‌کشاند تا آنها با گذر از آن مسیر پرخطر برای دریا دارو تهیه کنند و عشق واقعی این دو دلباخته معنا پیدا می‌کند.

عکس‌های جدید از این فیلم ابراهیم فروزش را در اینجا ببیندید.

کد خبر 38214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز