پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رییس جمهوری گفت: استانداران باید درباره عملکرد وافتخارات دولت اطلاع رسانی کنند و اشکالات را هم بگویند.

 به گزارش پنجشنبه شب دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد در جمع استانداران سراسر کشور در محل نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: استانداران باید از افزایش اختیارات خود در جهت مدیریت صحیح منابع و خدمت به مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در اتاق استانداران باید به روی مردم باز باشد گفت: استانداران باید در رسیدگی به مشکلات مردم تلاش کنند و در جهت تقویت همبستگی ملی و برای انسجام استان خود برنامه‌ریزی داشته باشند.

دکتر احمدی نژاد در خصوص روند مطلوب طرح‌های عمرانی در کشور خاطرنشان ساخت: ‪ ۱۵۰۰‬میلیارد تومان از پروژه‌های ملی در سال آینده استانی خواهد شد.

رییس جمهوری همچنین با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس با تاکید برخودداری دولت از ورود به خط کشی‌های سیاسی تصریح کرد: مجموعه دولت و استانداران موظفند در راستای افزایش مشارکت و تامین آرامش و امنیت و سلامت انتخابات تلاش کنند.

دکتر احمدی نژاد از استانداران خواست برای اداره امور وحل برخی مشکلات راهکار ارایه دهند و مدیران و همکاران خود را از میان افراد باورمند نسبت به اهداف و سیاست‌های انقلاب و دولت انتخاب کنند.

وی خطاب به استانداران تصریح کرد: افراد ضعیف و یا کسانی که انگیزه خدمت و اجرای برنامه‌های دولت را ندارند به کار نگیرند.

رییس جمهوری سپس به لزوم هوشیاری مسوولان اجرایی درقبال برخی تحرکات منفی علیه مردم اشاره کرد و یادآور شد: بعضی عناصر و جریان‌ها با مقاصد سیاسی، تورم انتظاری را تحریک می‌کنند.

وی روند دستیابی جمهوری اسلامی به پیروزی هسته‌ای را تشریح کرد و گفت:
با اینکه برخی عناصر مرعوب دائما القای ترس می‌کردند و طرح‌های سازشکاری می‌دادند، اما بدون اعتنا به این فشارها و دادن هیچ گونه امتیازی به قدرت‌های زورگو، پیروزی بزرگی که در گزارش اخیر آژانس آشکار شده به نفع ملت بزرگ ایران رقم خورد.

دکتر احمدی نژاد همچنین نسبت به تسریع ایجاد ایستگاه‌های گازرسانی سی ان جی، توسعه حمل ونقل ریلی با توجه به طرح بزرگ توسعه حمل ونقل کشور، کنترل بازار به خصوص مصالح ساختمانی و نیازهای مردم، تشویق مردم بر سرمایه‌گذاری برای پیشرفت استان‌ها به خصوص در امر بهداشت و درمان وآموزش، ایجاد تسهیلات لازم و تشویق به واردات کالاهای مورد نیاز مردم در استان‌های مرزی و صادرات تاکید کرد.

کد خبر 37900

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز