همشهری آنلاین: ۸۲ نماینده پارلمان اردن با ارائه یادداشتی به رئیس پارلمان خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کشورشان شدند.

پارلمان اردن

به گزارش فارس، در پی حادثه اخیر قتل دو شهروند اردنی به دست یک نگهبان امنیتی رژیم صهیونیستی در سفارت این رژیم در امان، 82 نماینده پارلمان اردن (از اصل 130 نماینده) یادداشتی را امضا کرده و آن را تحویل رئیس پارلمان دادند.

«تامر بینو» نماینده پارلمان اردن در این باره گفت که 78 نماینده این یادداشت را امضا کرده بودند اما 4 نماینده نیز یادداشت دیگری امضا کردند و تعداد آنها به 82 نفر رسید.

وی افزود که نمایندگان پارلمان در این یادداشت اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از اردن و فراخوانی سفیر اردن از تل‌آویو را خواستار شدند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، این نماینده پارلمان اردن تصریح کرد که دولت این کشور بایستی موضوع را جدی بگیرد و در غیر این صورت نمایندگان واکنش مناسبی نشان خواهند داد.

بینو همچنین اظهار داشت که قرار است این یادداشت ظرف یک هفته آینده به دست دولت برسد تا به آن پاسخ دهد و دیدگاه خود را بیان نماید.

حدود دو هفته پیش یک نگهبان امنیتی رژیم صهیونیستی در ساختمان سفارت این رژیم در امان با تیراندازی به سمت دو شهروند اردنی آنها را به قتل رساند که این امر باعث بوجود آمدن تنش بی‌سابقه در روابط بین اردن و رژیم صهیونیستی شده است.

کد خبر 378297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha