همشهری‌آنلای: جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه گفت،پوتین و رژیم او باید بهای واقعی حمله به دموکراسی ما، تعرض به حقوق بشر، تسخیر کریمه و بی‌ثبات کردن اوکراین را بپردازند.

 جان مک‌کین، سناتور آمریکایی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: افرادی که قانون اساسی ما را تدوین کرده‌اند، کنگره و ریاست‌جمهوری را دو قوه برابر لحاظ کرده‌اند و این مصوبه خِرد پشت این انتخاب را ثابت کرد.

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمور آمریکا پس از امضای مصوبه تحریم‌های جدید، اعلام کرد  بخشی از این مصوبات تعرض کنگره به اختیارات قوه مجریه محسوب می‌شود.

مک‌کین در این رابطه اظهار کرد: نگرانی‌های ابراز شده توسط ترامپ پس از امضای این مصوبه جای تعجبی ندارد اما در موقعیتی نادرست مطرح می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی هیل،این سناتور از اقدام رئیس‌جمهور آمریکا و امضای این تحریم‌ها استقبال کرد و گفت: هرچند مردم آمریکا به طور قطع برای بهبود روابط با روسیه امید دارند، اما با این حال چیزی که این مصوبه نشان می‌دهد اراده مردم بر این است که پوتین و رژیم او باید بهای واقعی حمله به دموکراسی ما، تعرض به حقوق بشر، تسخیر کریمه و بی‌ثبات کردن اوکراین را بپردازند.

مک‌کین همچنین از کنگره آمریکا برای اقدام در راستای «روح اتحاد ملی» قدردانی کرد.

کد خبر 378246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha