همشهری آنلاین: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی رده سنی امید، نفرات اول تا سوم کاتا و کومیته مشخص شدند.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در آخرین روز از پيكارهای قهرمانی کشور کاراته‌کاهای رده سنی امید در سالن پوریای ولی نجف‌آباد اصفهان به روی تاتامی رفتند که در پایان تیم گیلان با 3 طلا و 2 برنز قهرمان شد، تیم مازندران با 1 طلا، 1 نقره و 3 برنز عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم قزوین با 1 طلا و 1 نقره در مکان سوم ایستاد.

تیم کرمانشاه با 1 طلا در مکان چهارم قرار گرفت، تیم‌های قم با 1 نقره ، 2 برنز و تهران با 1 نقره ، 1 برنز پنچم و ششم شدند.
زنجان و مرکزی هر کدام با 1 نقره به طور مشترک هفتم شدند و تیم‌های چهار محال و بختیاری، اصفهان، لرستان و فارس هر یک با 1 برنز در جای نهم قرار گرفتند.

کاتای انفرادی: امیرحسین آرمیده از مازندران اول شد، علی زند از مرکزی در مکان دوم قرار گرفت، دانیال نواب صفوی از اصفهان و علیرضا خدری از قم به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در این بخش ۲۶ کاتارو حضور داشتند.

وزن ۶۰- کیلوگرم: عبدالله ولدی از کرمانشاه اول شد، محسن رکنی از مازندران در مکان دوم قرار گرفت، محمدطاها عبدالهی از مازندران و مجتبی محمدی مقدم از گیلان سوم شدند.

در این وزن ۷۵ کاراته‌کا حضور داشتند.

وزن ۶۷- کیلوگرم: دانیال زحمتکش از گیلان مقام اولی را کسب کرد، امیررضا میرزایی از قزوین در جای دوم ایستاد، آرش مرادی از تهران و سپهر رئیسی از چهار محال و بختیاری عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در این وزن ۵۷ کاراته‌کا حضور داشتند.

وزن 75- کیلوگرم: رئوف دست‌افکن از قزوین مقام نخست را به دست آورد، شایان سلطانی از زنجان در جای دوم قرار گرفت، سیدرضا خوشکلام از گیلان و علیرضا شیرصفت از فارس سوم شدند.

در این وزن 39 کاراته‌کا حضور داشتند.

وزن 84- کیلوگرم: محمدرضا گیلان‌پور از گیلان عنوان اولی را کسب کرد، حمیدرضا نجاتی از قم در مکان دوم ایستاد، ابراهیم گلچین از مازندران و علی نجفی از قم سوم شدند.

در این وزن 22 کاراته کا حضور داشتند.

وزن 84+ کیلوگرم: محمدمهدی قاهری از گیلان مقام نخست را به دست آورد، امیرحسین درویشی از تهران دوم شد، مهدی عاشوری از مازندران و رضا هراتی از لرستان سوم مشترک شدند.

در این وزن ۲۶ کاراته‌کا حضور داشتند.

 

کد خبر 377690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha