شنبه ۳ آذر ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

زنبورها سالن‌های سینما را تسخیر کردند.فیلم زنبور صدرنشین جدول فروش شده است.

 کارتون خانوادگی «فیلم زنبور» در دومین هفته اکران در بازار آمریکای شمالی، حدود 26میلیون دلار فروخت و توانست با کنار زدن فیلم خشن و اکشن «گنگستر آمریکایی» رده نخست جدول را به خود اختصاص دهد.

فیلم جدید راسل کرو و دنزل واشینگتن (گنگسترهای آمریکایی)، این هفته با از دست دادن 44درصد تماشاگران خود، حدود 3/ 24 میلیون‌دلار فروخت و در رده دوم قرار گرفت. مجموع فروش این فیلم 7 /08 میلیون دلار شده است.

در این بین، 2 فیلم تازه به نمایش درآمده این هفته، رده‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند. کمدی «فرد کلوز» با بازی وینس وون در نقش برادر ناراضی بابانوئل (پل جیاماتی) حدود 2/ 19 میلیون دلار فروخت و در رده سوم قرار گرفت. این فیلم را دیوید دابکین کارگردانی کرده است.

«شیرها برای بره‌ها» به کارگردانی رابرت ردفورد با بازی تام کروز و مریل استریپ نیز تقریبا 7/6 میلیون دلار فروخت و چهارم شد که با توجه به چهره‌های سرشناس حاضر در فیلم، تقریبا رقمی ناامیدکننده است.

«شیرها برای بره‌ها» مسائل مربوط به جنگ افغانستان را به تصویر می‌کشد و درباره یک نماینده مجلس، یک خبرنگار و یک استاد دانشگاه است که درگیر بازجویی از 2 سرباز آمریکایی مجروح در افغانستان می‌شوند. این فیلم با هزینه‌ای در حدود 35میلیون دلار ساخته شده است.

کد خبر 37465

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز