همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین درنشست مشترک با فعالان علمی کشور گفت: بسیج اقیانوسی است که درعرصه های مختلف از جمله حوزه های علمی می تواند مشکلات جامعه را حل کند.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش روابط عمومی بسیج، سردارپاسدار غلامحسین غیب پرور امروز در نشستی در دانشگاه شهید بهشتی که با حضور سردارسرلشکرمحمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح همراه بود، افزود: هدف ما از برگزاری این نشست های مشترک، آشنا سازی نهادهای مختلف کشور با توانمندی های بسیج در حوزه های علمی است.

جانشین فرمانده کل سپاه درسازمان بسیج مستضعفان اظهارکرد: بسیج آنقدر از حضور اساتید و پژوهشگران عرصه های مختلف غنی است که می تواند بار علمی کشور را به دوش گیرد.

سردارغیب پروربا تاکید براینکه مراکزعلمی کشور می باید از فعالیت ها و کارهای پژوهشی یکدیگر مطلع باشند، افزود: ضرورت وجود یک قرارگاه مرکزی که توان هم افزا نمودن مراکزعلمی و پژوهش کشور را داشته باشد احساس می شود و معاونت بسیج علمی در سازمان بسیج مستضعفین این ظرفیت را دارد که این امر مهم را انجام دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حجم کارهای پژوهشی نیروهای مسلح گفت: این نشست سرآغازی می تواند برای تعمیق همکاری های علمی و پژوهشی بسیج و مراکز علمی با نیروهای مسلح باشد.

سردارغیب پرور با تاکید دوباره بر آمادگی بسیج برای همکاری با دولت در رفع مشکلات جامعه افزود: کار قرارگاهی در مجموعه بزرگ علمی و پژوهشی کشور نقطه عطفی در هم افزایی این مراکز خواهد بود.

در این جلسه نوریان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و سه نفر از مسئولان پژوهشکده‌های بسیج از دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شیراز و دانشگاه امام صادق (ع) نقطه نظرات خود را در حضور سرلشکر باقری و سردار غیب پرور بیان کردند.

کد خبر 373685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha