همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفان خشونت و جنایت را زبان گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه دانست وگفت: مقابل چنین دشمنانی جز با قدرت و اقتدار نمی توان سخن گفت.

غلامحسین غیب پرور

به گزارش بسیج، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور در یادواره شهید عباس آبیاری ازشهدای مدافع حرم درمصلی شهریار با اشاره به اهمیت و ضرورت تقویت جبهه مقاومت، اظهار کرد: رزمندگان ومدافعان حرم مجاهدت بزرگی می کنند؛ چرا که جهاد در راه خدا آنهم هزاران کیلومتر دورتراز وطن به مراتب از جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس سخت تراست.

جانشین فرمانده سپاه درسازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد: مجالس یادواره شهدا برای این است که از خواب غفلت بیدار شویم و از سازش با اسرائیل و آمریکا حرف نزنیم، هدف یادواره شهدا این است که کسی از سازش و تسلیم حرف نزند.

غیب پرور با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی مردم همواره مطیع ولی فقیه بوده و امام امت اسلامی را حمایت کرده اند، گفت: درهرصحنه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته است مردم حاضر شده و به تکلیف خود عمل کرده اند و همین ویژگی هاست که از مردم ایران ملتی ممتاز ساخته و چنین ملتی آرزوی رهبران الهی در طول تاریخ بوده است.

وی فهم و بصیرت به همراه ایمان بالا و دشمن شناسی و موقع شناسی را از ویژگی‌های بارز مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: تجربه ملت ایران در دفاع از کیان اسلام و ایران عزیز ثابت کرده است هر قدر که فشار علیه این ملت افزایش یابد، ایستادگی و مقاومت مردم بیشتر می شود.

غیب پروربا اشاره به حوادث 18 تیر سال 78 و فتنه سال 88 و ایستادگی مردم در آن حوادث گفت: زمانی که دشمنان ایران اسلامی با تجاوز به ایران قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند و زمانی که در فتنه های داخلی از برخی عناصر داخلی حمایت کردند، مردم ایران با صلابت مقابل هجمه‌های دشمن مقاومت کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: اکنون نیز که نظام سلطه با ایجاد یک گروه تروریستی تکفیری که با نام اسلام جنایت می کند وعلیه انقلاب اسلامی وارد عمل شده اند، باز همین مردم با اعزام جوانان خود به جبهه بعنوان مدافعان حرم، ایستادگی و مقاومت کردند و اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

کد خبر 375515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha