زن قاچاقچی با فریب زنان و دختران فراری از آن‌ها برای توزیع کراک در جنوب پایتخت استفاده می‌کرد.

به گزارش خبرنگار همشهری، چندی پیش گزارش محرمانه‌ای در اختیار قاضی سلیمانی، دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت که از فعالیت باند خرید و فروش کراک به سرکردگی یک زن خلافکار حکایت داشت.

به‌دنبال دریافت این گزارش، گروهی از مأموران پلیس به دستور دادیار سلیمانی مأموریت یافتند با انجام بررسی‌های تخصصی، اعضای این باند را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کنند.

دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی پایتخت روز گذشته در توضیح این خبر به همشهری گفت: بعد ازچند مرحله تحقیق، مأموران متوجه شدند هدایت‌کننده این باند بزرگ یک زن میانسال است که با تشکیل یک خانه فساد در جنوب تهران و سوء استفاده از زنان و دختران فراری، از آن‌ها برای اغفال مردان و توزیع کراک در بین آن‌ها استفاده می‌کند.

وی افزود: با مشخص شدن محدوده فعالیت این باند و دستگیری3 عضو اصلی آن، پلیس توانست مخفیگاه سرکرده باند را شناسایی کند.

با محاصره این محل از سوی مأموران، سه‌شنبه شب گذشته عملیات ضربتی برای دستگیری زن قاچاقچی آغاز شده و او پس از دستگیری به اداره پلیس انتقال یافت.

روز گذشته این زن همراه 3 دختر فراری که از اعضای باند او بودند، در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی تخصصی قرارگرفت.

وی در این جلسه در حالی منکر اتهام پخش کراک  بود که مأموران از خانه او مقدار زیادی کراک و 5 گوشی تلفن همراه کشف کرده بودند که نشانگر ابعاد گسترده فعالیت این زن در پخش مواد‌مخدربود.

این گزارش حاکی است، با دستور قاضی سلیمانی متهم وهمدستانش تحویل پلیس شدند تا با انجام بازجویی‌های تخصصی، ابعاد فعالیت‌های آنان روشن شود.

کد خبر 37255

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز