همشهری آنلاین: استاندار تهران تاکید کرد: راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است.

مهر نوشت: سید حسین هاشمی در جمع اعضاء هیات نظارت بر انتخابات و نیز فرمانداران استان تهران با بیان این که راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است، گفت: تجمع در مقابل ستادهای انتخاباتی نیز نیاز به مجوز دارد.

وی سپس بر آغاز فرآیند رای گیری راس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۹ اردیبهشت در تمام شعب اخذ رای استان تهران تاکید و اضافه کرد: هرگونه تاخیر در آغاز فعالیت شعب اخذ رای منجر به تذکر کتبی فرمانداران خواهد شد.

استاندار تهران از فرمانداران خواست با رعایت بی طرفی کامل به اجرای دقیق قانون بپردازند و گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و همینطور هم خواهد شد و مردم مومن و انقلابی ما انتخاباتی باشکوه در روز جمعه رقم خواهند زد، انتخابات باید هرچه شفاف تر، امن تر و باشکوه تر برگزار شده و در برابر چشمان دشمنان انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

وی تعامل و اعتماد بین دستگاه ها را عاملی برای تسهیل برگزاری انتخابات دانست و گفت: هیچکس آخرت خود را نخاوهد فروخت، چرا که اعمال ما از دیدگاه خداوند پنهان نخواهد ماند، بین خود و خدا، عهد می بندیم که به بهترین شکل و با رعایت امانتداری انتخابات را برگزار کنیم و انتخابات مجلس تجربه بسیار خوبی است برای این که ببینیم زمانی که هدف انسان اجرای مر قانون و صیانت از آراء مردم باشد کارها پیش خواهد رفت.

کد خبر 370058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha