همشهری آنلاین: استاندار تهران گفت: تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده اگر هم موردی بوده به مسائل حاشیه‌ای مربوط می‌شود.

هاشمی استاندار

به گزارش تسنیم، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در گردهمایی مشترک مجریان انتخابات گفت:نباید اجازه ندهیم در داخل شعب اخذ رأی بحث پیش آید و با آرامش کامل  و صعه صدر با مردم  برخورد شود. نباید پرخاشگری صورت گیرد. آنها مهمان شما هستند و باید به آنها احترام گذاشته شود. وظیفه شما اجرایی قانون و صیانت از آرای مردم  حق الناس است.

وی افزود: حضور حداکثری این است که همه باید تلاش کنیم مردم به پای صندوق رای  بیابند لذا امنیت و آینده فرزندان ما را در پی دارد. آنچه که  تا امروز توانسته کشور را در قبال کشورهایی استکباری موفق کند حضور مردم در پای صندوق رای است.

استاندار تهران ادامه داد: آنچه ما را در دنیا عزتمند کرده و قدرت داده حضور مردم در پای صندوق رای است. تعامل همکاری و اعتماد شعار من از روز اول در مسیر کاری  بوده است. وقتی یک هدف مبنی بر حضور حداکثری  و صیانت از آرا باشد اجازه برخود جز از مسیر قانونی را نداریم و حق بداخلاقی در شعب اخذ را هم نداریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: در 29 اردیبهشت تجربه دیگری را بر تجربه تهران خواهیم افزود. تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده اگر هم موردی بوده به مسائل حاشیه‌ای مربوط می‌شود.

کد خبر 370119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha