همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما نه تنها روی موشک هایمان بلکه روی تک تک فشنگ ها و تجهیزاتمان شعار مرگ بر اسراییل را حک می کنیم. چرا که مرگ بر اسراییل شعاری راهبردی است که تمام آزادی خواهان عالم به این مقاومت و شجاعت ایران اسلامی مفتخرند.

به گزارش ايسنا، سردار غلامحسین غیب پرور در یادواره شهدای مدافعان حرم با محوریت شهدای خان‌طومان در مصلای امام خمینی ساری اظهار کرد: گروه‌های تکفیری قصد دارند تا به نام اسلام ریشه آن را بخشکانند اما نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با بیان اینکه رمز شکست گروه‌های تکفیری و صهیونیستی را باید در جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان جستجو کرد، گفت: تقدیم ۳۷ شهید مدافع حرم از مازندران، تلاش مجاهدان و مدافعان حرم را به‌خوبی آشکار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های امام خمینی خاطرنشان کرد: علما و آزادگان برای احیا و پاسداری از دین خدا مجاهدت کردند و با وجود بی مهری های دشمنان دین اسلام و انقلاب اسلامی همچنان پابرجا مانده است.

غیب پرور با اشاره به اینکه فتنه سوریه از نقشه‌ های رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: حاکمان سرسپرده منطقه با همکاری اسرائیل می‌خواهند به اسلام ضربه بزنند.

وی افزود: شهدای نظام اسلامی، شجاع وارد میدان شدند و برابر توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان، حصر اقتصادی و هجمه ‌های فرهنگی ایستادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان میلیاردها دلار هزینه کردند تا دین، باور و مقدسات مردم ایران را از بین ببرند، تصریح کرد: گروه‌های تکفیری حرمله های دوران سیدالشهدا هستند که امروز اعتقادات دینی را نشانه گرفتند.

غیب پرور همچنین افزود: شهدا موجب سرافرازی کشور هستند و حضور در مراسم یادواره‌های شهدا، پاسداشت ارزش‌ها و ایثارگری‌ها است و انقلاب اسلامی با در صحنه ماندن مردم به حیاتش ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب را نباید با چیزی معامله کرد، گفت: در راستای حفظ ارزش‌ و اصول‌ها باید ایستادگی کرد و در این راستا انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های مختلف جامعه نقش مهمی دارد.

سردار غیب پرور تاکید کرد: ما نه تنها روی موشک هایمان بلکه روی تک تک فشنگ ها و تجهیزاتمان شعار مرگ بر اسراییل را حک می کنیم. چرا که مرگ بر اسراییل شعاری راهبردی است که تمام آزادی خواهان عالم به این مقاومت و شجاعت ایران اسلامی مفتخرند.

وی در همین خصوص افزود: شعار مرگ بر اسراییل تقوا و روحیه انقلابی و پایبندی به اصول می خواهد و زیر سوال بردن آرمان ها و شعارهای انقلاب حرفی بی ارزش است.نبرد ما با اسراییل قابل معامله نیست.

 

کد خبر 369452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha